:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۴.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

کارتخوان هاي آپ از مرز نيم ميليون گذشت

تعداد کارتخوان هاي نصب شده آسان پرداخت در سراسر کشور از مرز 500،000 دستگاه گذشت.
کد خبر: ۸۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومي آسان پرداخت در روزهاي پاياني سال 1395، با هدف ترويج و توسعه فرهنگ پرداخت الکترونيک و تعهد به وعده قبلي، پانصد هزارمين دستگاه کارتخوان آپ نيز نصب و راه اندازي شد.

آسان پرداخت با هدف اعتلاي رضايت هموطنان جهت تجهيز امکانات و ارتقاءکيفيت دستگاههاي کارتخوان تمامي تلاش خود را نموده است، دستگاههاي کارتخوان جديد آپ مجهز به تکنولوژي هاي نوين پرداخت (مانندNFC) با سرعت و امنيت بالاتر به بازار ارائه شده تا بيش از پيش کار را براي کاربران تسهيل نمايد.

کارتخوان هاي آپ با قابليت پشتيباني تمامي کارتهاي عضو شبکه شتاب و همچنين با سرعت ارتباطي بسيار بالا گزينه مناسب براي فروشگاههاي معتبر در سراسر کشور است. کسب امتياز 1/297 در شاخص اثر بخشي دستگاههاي کارتخوان آپ در آخرين گزارش شاپرک، نشان از کيفيت بالاي خدمات ارائه شده توسط آپ و ترجيح پذيرندگان به استفاده از دستگاههاي کارتخوان آپ در کنار ساير دستگاههاي کارتخوان دارد.

روابط عمومي آسان پرداخت با اشاره به استقرار پانصد هزارمين دستگاه کارتخوان آپ بيان داشت بانک هاي کشاورزي، شهر، گردشگری، مسکن، سپه، قرض الحسنه رسالت، تجارت، صادرات، توسعه تعاون و دي از جمله بانک هايي هستند که دستگاههای کارتخوان آسان پرداخت را به عنوان درگاهي امن و سريع براي رفاه حال مشتريان خود انتخاب کرده اند.