:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با ارسال پیامی، میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و تقارن آن با سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

بانوان بزرگوار خانواده بانک کشاورزی،

سلام و درود بر شما

ولادت با سعادت بانوی دو عالم، دخت پیامبر، حضرت فاطمه زهرا (س)  و روز زن را به شما خواهران گرانقدر و تمام بانوان بزرگوار تبریک گفته و همزمانی این زادروز پر برکت با سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، بهار طبیعت و آغاز سال جدید را به فال نیک می گیرم.

سیره فاطمی، الگو و سرمشق شایسته ای برای تمام بانوان است تا به مدد آن در دنیا و آخرت بر جایگاه والایی که سزاوار ایشان است تکیه زنند و من به عنوان برادری کوچک، شما را به پیروی از  منش، کردار و اخلاق حسنۀ آن حضرت سفارش می کنم.  

یکی از افتخارات بانک کشاورزی، توجه ویژه به بانوان و مطالبات ایشان و همچنین حمایت و ایجاد فضای لازم برای توانمندسازی وشکوفایی استعدادهای  این بزرگواران است. ارتقای دانش علمی بانوان در زمینه مدیریت مالی ، مشارکت فعال در طرح های بین المللی توانمندسازی زنان، طراحی و پرداخت تسهیلات ویژه برای حمایت از زنان کارآفرین و کوشا و ارائه خدمات و ابزارهای بانکداری الکترونیکی ویژه بانوان، از جمله اقدامات بانک کشاورزی در راستای تثبیت و توسعه هویت اقتصادی زنان در جامعه و بیانگر دغدغه بانک کشاورزی در این زمینه است .

مجموعه این اقدامات و خدمات متنوع ، شاهدی بر این مدعاست که بانک کشاورزی همواره بر اهمیت و جایگاه زنان به عنوان بازوی توانمند و اثرگذار تولید در جامعه تاکید داشته است و نقش به سزای زنان در توسعه اقتصادی کشور را قدر دانسته و مهم می شمارد.

 امیدوارم در سال 1396 در سایه لطف پروردگار، توفیق خدمتگزاری به هم وطنان گرامی و کشاورزان زحمتکش به ویژه بانوان تلاشگر میهن، بیش از پیش میسر شود تا گام های بزرگ تری در راه شکوفایی و توسعه اقتصادی کشور برداریم.

 

                                                                                    مرتضی شهید زاده