:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

معرفی برترین بانک های سال 95 ایران به انتخاب کاربران اخبار بانک

برترین بانک های سال 95 به انتخاب کاربران و مخاطبان پایگاه خبری اخبار بانک معرفی شدند.
کد خبر: ۸۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
اقتصادگردان- پایگاه خبری اخبار بانک هر سال چندین نظر سنجی در حوزه های مختلف پولی و بانکی انجام می دهد که انتخاب برترین بانک سال یکی از مهمترین نظر سنجی های این پایگاه خبری به شمار می رود.

امسال نیز این نظر سنجی از تاریخ یکم دیماه تا 22 اسفند ماه سال 95 انجام شد و 27 هزار و 467 نفر در آن شرکت کردند که براساس آرای کاربران و مخاطبان، بانک آینده با کسب 19.3 درصد کل آرا رتبه اول را کسب کرد و برترین بانک سال 95 لقب گرفت.

پس از این بانک، بانک های پاسارگاد با 8.2 درصد آرا و ملت با 7.5 درصد آرا در رتبه های دوم و سوم برترین بانک سال 95 قرار گرفتند.

براساس آرای کاربران و مخاطبان، بانک های ملی با 7.2 درصد،صادرات با 6.4 درصد،تجارت با 4.8 درصد،سپه با 4.7 درصد، شهر با 3.3 درصد، انصار با 3 درصد و بانک های (اقتصاد نوین،پارسیان،کشاورزی و موسسه اعتباری ملل) مشترکا با کسب 2.9 درصد در رتبه های چهارم تا دهم این نظر سنجی قرار گرفتند.

همچنین بانک های سامان با 2.5درصد،سینا با 2.3 درصد،مسکن با 2.2 درصد،موسسه اعتباری کوثر با 1.9 درصد،بانک های دی و ایران زمین مشترکا با 1.7 درصد،بانک قرض الحسنه مهر ایران با 1.6 درصد،بانک گردشگری با 1.5 درصد،پست بانک با 1.2 درصد،توسعه تعاون و رفاه کارگران با 1.1 درصد و کارآفرین و خاورمیانه با 9 دهم درصد در جایگاه یازدهم تا بیستم این نظر سنجی قرار گرفتند.

پس از این بانک ها نیز  به ترتیب بانک سرمایه، قوامین و حکمت ایرانیان در رتبه های بعدی قرار دارند.