:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۷.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
بیاییم با کاشت نهال عمر نجات بخش زمین باشیم

اقدام تحسین برانگیز «بيمه تجارت نو» در راستاي حفظ محيط زيست

مديران و كاركنان شركت بيمه تجارت نو، در راستای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال محیط زیست در حرکتی تحسین برانگیز قرار است در 19 اسفندماه در بوستان ولایت اقدام به کاشت نهال کنند.
کد خبر: ۸۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳


اقتصادگردانمجید باقی،مدیر روابط عمومی شرکت«بیمه تجارت نو» در این باره به خبرنگار شمانیوز گفت: این جشنواره با شعار«بیاییم با کاشت نهال عمر نجات بخش زمین باشیم» و با همکاری و ابتکار سازمان بوستان و فضای سبز شهرداری تهران و «بیمه تجارت نو» ساعت 9 صبح نوزدهم اسفندماه در بوستان ولايت برگزار خواهد شد. در این مراسم که با حضور  دکتر «عباس زادگان» مدیرعامل بیمه تجارت برگزار خواهد شد از آقایان «مقدم» مدیرعامل بانک تجارت،«فرحی» مدیرعامل پست بانک،«مختاری» مدیرعامل فضای سبز شهرداری تهران،شهردار و مدیران و کارکنان ایستگاه آتش نشانی منطقه 19 و همچنین سرکار خانم «ابتکار» معاون رییس جمهور نیز دعوت به عمل آمده است.

«باقی» افزود:شرکت «بیمه تجارت نو» در مدت کوتاهی که از شروع فعالیت آن می گذرد به عنوان یکی از پیشگامان «بیمه عمر» موفق عمل کرده و قرار است در این جشنواره که « جشنواره نهال عمر»نام گرفته تعداد 500 نهال درخت با حضور بیمه شدگان، کاشته شود.

شایان ذکر است در «جشنواره نهال عمر» که معاون رییس جمهور سرکار خانم «ابتکار» نیز آن را همراهی خواهد کرد به یاد آتش نشانهای فداکار حادثه پلاسکو نیز 16 نهال کاشته و از مقام شامخ آنها تجلیل خواهد شد.
گفتنی است «بیمه تجارت نو» شرکت بیمه ای است که با سرمایه اولیه ثبت شده ۲۵۰۰ میلیارد ریالی و پشتوانه سهامداران معتبر از قبیل بانک تجارت، پست بانک، شرکتهای سرمایه گذاری غدیر و ایرانیان در اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت خود را با ارائه خدمات تخصصی و نوین در رشته های مختلف بیمه ای به تمام اقشار مردم آغاز کرده است.

این شرکت بیمه در حال حاضر و در فضای پس از رفع تحریم‌ها، می تواند با ایده های نوآورانه و ارائه محصولات جدید، سهم قابل توجهی از بازار بیمه کشور را به خود اختصاص دهد.

گفته می شود دفتر مرکزی این شرکت واقع در میرداماد و دفاتر دیگر در غرب تهران، شیراز، اصفهان، اراک، همدان، ساری، تبریز،مشهد وکرمان خدمت‌رسانی به مشتریان این شرکت را آغاز کرده‌اند.