:
كمينه:۵.۷۹°
بیشینه:۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

اختتامیه هفتمین نمایشگاه کسب و کار با حضور آسان پرداخت

شرکت آسان پرداخت (آپ) در هفتمين نمايشگاه کار، پذيراي کارجويان و دانش آموختگان بود. اين نمايشگاه فرصتي بود تا فارغ التحصيلان و دانشجويان و علاقه مندان بتوانند از نزديک با فعاليت هاي شرکت آسان پرداخت آشنا شوند.
کد خبر: ۸۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت، در اختتاميه اين نمايشگاه که در دانشگاه صنعتي شريف به مدت سه روز برگزار شد طبق دعوت به عمل آمده آسان پرداخت از دوستداران و علاقه مندان، حدوداً 1000 رزومه براي حضور در اين شرکت جمع آوري شد که تمامي اين رزومه ها با دقت بررسي و بر حسب علاقه مندي و توانايي داوطلبان بهترين موقعيت شغلي موجود به آنها پيشنهاد مي شود.

شرکت آسان پرداخت که از طرف مدير عامل بورس ايران به عنوان موفقترين استارت آپ معرفي شده و از شرکت هاي دانش بنيان مي باشد از تمامي ايده هاي نو و جديد استقبال نموده و با اين هدف که راه حمايت از اين ايده ها را باز و با جذب نيروهاي جوان گام هاي موثرتري را بردارد در اين دوره از نمايشگاهها شرکت نموده است.

( آپ) رتبه اول حوزه پرداخت در بين صد شرکت برتر ايراني ضمن تشکر از اطمينان و استقبالي که همه عزيزان براي حضور و فعاليت در اين شرکت داشتند اميدوار است که بتواند همواره فرصت هاي شغلي بيشتري را براي جوانان فراهم و از آنان حمايت نمايد.


اقتصاد گردان
اقتصاد گردان