:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
تحقق شعار خوداتکایی در بزرگترین مجتمع گازی ایران

عملیات ساخت و راه اندازی دستگاه هیدروتست پایان یافت

با تلاش و همت متخصصان کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی، عملیات ساخت و راه‌اندازی دستگاه هیدرو تست با موفقیت به پایان رسید.
کد خبر: ۸۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
اقتصادگردان- عباس صیادی، رئیس کارگاه مرکزی تعمیرات و ساخت قطعات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با بهره گیری از توانایی متخصصان و کارکنان متعهد در کارگاه مرکزی ساخت دستگاه هیدرو تست ( تست‌های فشار بالا با سیال آب)  با برنامه‌ریزی دقیق، پس از مراحل طراحی و ساخت با موفقیت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان مدت زمان ساخت این دستگاه عنوان کرد: دستگاه هیدروتست با طراحی اولیه و اجرای عملیات ساخت به دست متخصصان کارگاه مرکزی در بازه زمانی بیست روز محقق شد.

این مقام مسئول با بیان مهمترین دلایل ساخت این دستگاه یادآور شد: کاهش در مدت زمان و صرفه جویی در هواگیری و افزایش فشار و قدرت تست از مهمترین عامل ساخت دستگاه هیدروتست است.

رئیس کارگاه مرکزی تعمیرات و ساخت قطعات مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به فعالیت‌های مهم دستگاه ساخته شده، یادآور شد: عملیات تست‌های فشار قوی انواع شیرآلات صنعتی یکی از مهمترین فعالیت‌های دستگاه هیدرو تست است.

وی با بیان نقطه‌ی قوت این دستگاه عنوان کرد: انجام تست و فشار تست در سطح بسیار بالا از شاخص‌های مهم دستگاه ساخته شده است.

عباس صیادی افزود: تمام قطعات و تجهیزات مورد استفاده در ساخت دستگاه هیدرو تست به دست متخصصان و کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی محقق شده است.