:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

بانک حکمت ایرانیان حامی دومین همایش بین‌المللی ورزش همگانی

بانک حکمت ایرانیان با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه و گسترش فعالیت‌های ورزش در سطح جامعه، به عنوان تنها حامی رسمی ورزش همگانی از برپایی دومین همایش بین المللی ورزش همگانی که با حضور وزیر ورزش ، رییس فدراسیون بین المللی ورزش همگانی، کمیته ها و انجمن های ورزشی و میهمانان خارجی در محل سالن همایش غدیر برگزار شد، حمایت کرد.
کد خبر: ۸۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
اقتصادگردان- روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان در حاشیه این همایش، با برپایی غرفه خود پذیرای میهمانان و شرکت کنندگان در این همایش بود. در مراسم افتتاحیه مجدآرا ریاست فدراسیون ورزش های همگانی به پیشرو بودن ایران در ورزش همگانی با عضویت در هیات رئیسه آسیایی و جهانی تاکید کرد.

در ادامه این مراسم جوهو چانگ ریاست فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های همگانی نیز در سخنان خود بر جنبش ورزش همگانی و اهمیت توجه سازمانهای جهانی مانند یونسکو و کمیته بین امللی المپیک به ورزش همگانی تاکید کرد.

در ادامه چانگ با اهدا لوح به مجدآرا و سلطانی فر از آنها تقدیر کرد.

در بخش دیگری از این مراسم نیز سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بر توجه ویژه ایران به ورزش همگانی اشاره کرد و توسعه ورزش همگانی را یکی از اهداف راهبردی این وزارتخانه دانست. سپس سلطانی فر با اهدا لوح به جیووانی مرلو رئیس انجمن ورزشی نویسان جهان از وی تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز پشت تریبون آمد و با اشاره به حرکت بانک حکمت ایرانیان با توجه به مسئولیت های اجتماعی خود ، حمایت از ورزش همگانی را نیز در همین راستا دانست و بر گسترش روحیه ورزش همگانی در سطح خانواده های ایرانی تاکید کرد.

گفتنی است دومین همایش بین المللی ورزش همگانی با محوریت دستاوردهای گذشته و برنامه های آینده ورزشهای همگانی کشورهای جهان طی دو روز ( ۳۰ بهمن تا ۱ اسفند ماه ) در مرکز همایش غدیر استان تهران برگزار شد.