:
كمينه:۲۴°
بیشینه:۳۵°
به‌روز شده در: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
از مهم ترین خدمات کارت طلایی می‏ توان به جبران خسارت ناشي از حوادث، سرقت کلي و جزئي، سرويس هاي امدادي و حمل خودرو (در صورت عدم امکان راه‏ اندازی در محل) در تمامی شهرها و جاده ‏های کشور، راه ‏اندازي تلفني و مشاوره فني، ارائه سرويس هاي ادواري و نگهداري براساس استاندارد، تضمین قطعات و خدمات ارائه شده در هر سطحی و تعویض خودرو در حوادث و سرقت اشاره كرد.
کد خبر: ۸۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
خبراقتصادي - همه مي دانيم كه حادثه خبر نمي كند، شايد در يكي از 800 هزار حادثه رانندگي كه سالانه در ايران اتفاق مي افتد شما هم متضرر شده باشيد. اما آيا راهی برای جبران این خسارات وجود دارد؟
اگر سوار یکی از محصولات ایران‏ خودرو هستید و یا قصد خرید یکی از آنها را دارید، حتما این مطلب را بخوانید. امدادخودروایران شركت زيرمجموعه گروه صنعتی ایران‏ خودرو، برای این گونه اتفاقات تمهیدات ویژه‏ای اندیشیده است: خدمتی به نام كارت طلايي



کارت طلایی؟! چی هست؟

هدف امدادخودرو ايران اين است  كه تنها نگرانی شما، انتخاب لباس مراسمی باشد که بدان دعوتید. نه نگرانی سرویس‏های دوره‏ای خودرویتان را داشته باشيد و نه دل نگران حادثه‏ ها و تصادفات پیش ‏بینی نشده باشید.
به همین منظور اين شركت، خدمات جبران خسارت و فراتر از آن را  تحت عنوان كارت طلايي و سرویس‏ های امدادی را به صورت طبقه‏ بندي شده از سال 1380 به تعداد محدودی ازخودروهاي توليدي شركت ايران‏ خودرو ارائه کرد و پس از استقبال این خدمات کارت طلایی در سطح تمامی خودروهاي توليدي ايران‏ خودرو این خدمات قابل ارائه شد.
از مهم ترین خدمات کارت طلایی می‏ توان به جبران خسارت ناشي از حوادث، سرقت کلي و جزئي، سرويس هاي امدادي و حمل خودرو (در صورت عدم امکان راه‏ اندازی در محل)  در تمامی شهرها و جاده ‏های  کشور، راه ‏اندازي تلفني و مشاوره فني، ارائه سرويس هاي ادواري و  نگهداري براساس استاندارد، تضمین قطعات و خدمات ارائه شده در هر سطحی و تعویض خودرو در حوادث و سرقت اشاره كرد.

کارت طلایی انواع مختلفی دارد؟

کارت طلایی امدادخودروایران در حال حاضر در پنج سطح مختلف که شامل کارت طلایی سال و کارت های طلایی يك تا چهار ستاره است. عمده خدمات كارت طلايي شامل پاسخگويي به درخواست مشتريان، راهنمايي و راه اندازي تلفني، اطلاع رساني، پيگيري امور مشتريان،‌ مشاوه فني، انجام فعاليت هاي امدادي به صورت شبانه روزي، حمل و جابجايي خودرو و انتقال سرنشينان به صورت رايگان و ارايه خدمت هاي ادواري و نگهداري، تعميرات در محل و خدمت در محل طبق تعرفه هاي تعيين شده است.  برخي خدمات نيز مانند هزينه خواب يا تعويض خودرو در خسارت كلي و... طبق ضوابط موجود ارايه مي شود. (تصوير خدمات در پيوست گزارش موجود است)

چه نیازی به سرویس دوره ای داریم؟

باور کنید خودرو شما به غیر از بنزین به مراقبت‏ هایی نیز احتیاج دارد. مواردی همچون تعویض روغن موتور، شمع موتور، لنت‏ها و ده‏ها مورد دیگر که پایش تمامی و تعویض به موقع آنها برای افرادی که مشغله ایشان زیاد است کمی عذاب‏ آور است.  
اما نیاز به نگرانی نیست. کارت طلایی این مشکل شما را حل کرده است. دیگر نگران سرویس‏ های دوره‏ ای خودرویتان نباشید. در سطوح دو ستاره کارت طلایی و بالاتر از آن، این خدمات به نحو شایسته ‏ای در نمایندگی‏ ها و یا حتی درب منزل و یا محل کار شما  قابل انجام است.

تعمیرگاه در محل!! هر جایی که من بخواهم ؟ ممکنه ؟!!!

به منظور رفاه حال مشتريان؛ براي انجام سرويس و خدمات تعميراتي خودرو در محل زندگي و يا كار، خدمت سرويس و تعميرات سيار درمحل، توسط امدادخودروايران ارائه می‏ شود كه شامل ارائه ۱۶۲ نوع خدمت از جمله انجام سرويس‏ هاي دوره ‏اي، سرويس‏هاي تابستاني و زمستاني، انجام تعميرات مربوط به سيستم خنك كننده، انجام تعميرات مربوط به سيستم سوخت‏ رساني، انجام تعميرات مربوط به سيستم برق و الكترونيك، انجام تعميرات مربوط به سيستم ترمز، انجام تعميرات مربوط به سيستم كلاچ (به جز ديسك و صفحه كلاچ)، تعويض باطري، دينام ، انژكتور ، رادياتور، قفل، سنسور روغن و.. و انجام تعميرات مربوط به تزئينات و...است.

این خدمت کارت طلایی شامل خودرو من نیز می‏ شود؟

اگر شما سوار بر یکی از محصولات ایران‏ خودرو هستید که طول عمر وسیله نقلیه زیر 10 سال است، جواب شما بدون شک "بلی" است. اما به این نکته توجه کنید که برخی خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو از زمان تحویل خودرو به مدت یک سال تحت پوشش این خدمت هستند؛ محصولاتی همچون گروه پژو پارس، رانا  و سمند.

چرا کارت طلایی؟

شاید با تمامی این توضیحات برای برخی از رانندگان این سوال پیش آید که چرا باید کارت طلایی تهیه کنم؟ خدمات كارت طلايي و سرویس های امدادی چه مزیتی نسبت به سایر خدمات مشابه دارد. با توجه به وجود شرکت‏های خدماتی دیگر در خصوص امداد، خدمات خودروئی، حمل و جبران خسارت کلی و جزیی، کارت طلایی چه مزیت رقابتی نسبت به آنها ایجاد کرده است.

برخی از مزیت های کارت طلایی

امداد باليني به مدت یک سال از جمله مزاياي كارت طلايي است. در صورتي كه خودرو دچار نقص فني شده و شما در هر کجای ایران نیاز به کمک داشته باشید کافیست تنها با شماره سراسری 096440 تماس گرفته و در زمان تقریبی 30 دقیقه منتظر امدادگران ماهر امدادخودروایران باشید. بدون اضطراب بدون دغدغه .
فراگیری و در دسترس بودن از ديگر ويژگي ها و مزاياي كارت طلايي است كه امكان بهره‏ گیری از پوشش نمایندگی‏ های مجاز گروه صنعتی‏ ایران‏ خودرو در سراسر کشور و ارائه خدمات استاندارد را براي مشتريان فراهم كرده است. كارت طلايي خسارت قسمت های زیرین خودرو را هم پوشش مي دهد. در صورتی که به بخش زیرین خودرو شما به هر دلیلی آسیب ببیند، کارت طلایی با توجه به ضوابط خسارت شما را مرتفع مي كند.
همچنين به خساراتي كه طي آن هزينه‏ هاي تعمير قسمتهاي آسيب ديده از 60% ارزش خودرو قبل از حادثه بيشتر باشد و يا امكان بازسازي آن به تاييد كارشناس اين شركت نرسد و يا اينكه مدت تعمير بيش ازحد پيش‏ بيني شود، اطلاق مي‏ شود، در این صورت امدادخودرو ایران طبق ضوابط خود و با نظر مشتری اقدام به تعویض کلی خودرو می‏ کند.

با نوسوار، خودرو نو سوار شوید

 سالهاست از زمان ساخت خودرو شما گذشته و کارت طلایی خود را بارها تمدید کرده ‏اید. حالا کم کم به این فکر افتاده ‏اید که خودروی خود را تعویض کنید اما این روزها خرید یک خودرو صفر برای اغلب خانواده‏ های ایرانی آن هم بدون تسهیلات ویژه، عملا کاری سخت به حساب می‏ آید.
از اين رو شرکت امدادخودرو ایران در راستای تکریم مشتریان وفادار خود طرحی را با عنوان طرح "نو سوار" آغاز کرده است.
در این طرح شرکت امدادخودروایران اقدام به "فروش اقساطی خودرو با احتساب نرخ سود ویژه" کرده است که شامل دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران‏ خودرو که حداقل به مدت دو سال متوالی مشترک یکی از سطوح کارت طلایی امدادخودرو‏ ايران باشند.

امداد خوددرو ايران خدمات خود را ضمانت مي كند

امدادخودرو ایران سال‏هاست تمام هم و غم خود را بر تکریم تمام و کمال مشتری قرار داده و درصدد ارائه خدماتی بی‏نقص است. اما باز هم اگر شما مشتری عزیز از هرخدمات از این مجموعه ناراضی بودید کافیست با شماره 096440 تماس گرفته و نظرات خود را بیان کنید. لازم به توضیح است که با ارائه کد پیگیری، شکایت شما در هر مرحله قابل پیگیری است. تمامی خدمات کارت طلایی از امداد گرفته تا تعمیرات و جبران خسارت با ضمانت قطعات و خدمات اولیه و قابلیت طرح شکایات نیز در صورت ناراضی بودن مشتریان برای ایشان وجود دارد.

حالا واقعا لازمه؟ یعنی کارت طلایی بگیرم؟

نیم نگاهی تنها به تیترهای این مطلب هم شاید برای متقاعد کردن شما رانندگان آینده ‏نگر کافی باشد تا تلفن را برداشته و با 096440 تماس گرفته و یکی از مشترکین امدادخودرو ایران شوید. امدادخودروایران از خانواده بزرگ ایران خودرو  به مانند همراهی مطمئن در تمامی نقاط کشور تنها به دنبال آرامش رانندگان است.  با این خدمات شما دیگر نگران اطلاعات کم فنی خود، نبود لوازم یدکی، جبران خسارت از تصادفات احتمالی و ده‏ها دغدغه دیگر نخواهید بود.

آیا هنوز تردید دارید؟

 به سایت امدادخودروایران به آدرس www.emdadkhodro.com  مراجعه کرده و با یکی از دفاتر بازاریابی ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح كنيد.
تصوير خدمات امدادخودرو ايران در كارت طلايي و باركد اين شركت در شبكه هاي اجتماعي اينستاگرام و تلگرام در پيوست نمايش داده شده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
France
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
سلام بر همگی. ترا خدا باور نکنید چند سال پیش من کارت طلایی داشتم با زن وبچه ام تصادف کردیم .با امداد خودرو هرچه تماس گرفتیم هیچ کس جوابمان را نداد اخذش با هزینه خودمان ماشین را جمع کریم بردیمش تعمیرگاه وصافکاری دریغ از یک ریال از امداد خودرو اینجا ایران است نه سویس وسوئد.
نام:
ایمیل:
* نظر: