:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
عضو هئیت مدیره بانک در مراسم معارفه مدیر شعب کرمان

بانک مسکن ،بانک توسعه ای، زیربنایی و تخصصی است

به گزارش روابط عمومی مدیریت کرمان در مراسم معارفه مدیر شعب استان که با حضورعضو هیات مدیره، مشاوره مدیرعامل ،مدیرامور استان ها وبازاریابی ، رئیس اداره کل امورشعب واستان ها و مسئولان مدیریت وروسای شعب برگزار شد جعفر آقاملائی عضوهئیت مدیره بانک با بیان این مطلب اظهار داشت وجود دکتر بت شکن باتوجه به ارتباطات وسیع وموثر ایشان در بانک باعث بالارفتن ظرفیت بانک مسکن شده است.
کد خبر: ۸۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱


اقتصادگردان- آقا ملائی تلاش در جهت  افزایش سرمایه بانک ،تبدیل بانک مسکن به بانک تخصصی و توسعه ای را از اقدامات موثر مدیرعامل بانک بر شمرد .
عضو هئیت مدیر بانک با اشاره به اینکه سوابق بانک های که در دنیا در امر  مسکن فعالیت می کنند مورد مطالعه قرار گرفته است؛ گفت با مطالعات انجام شده مشخص شدکه بانک مسکن بایستی بانکی توسعه ای ،زیر بنایی وتخصصی باشد که  طراحی  حساب صندوق پس انداز مسکن یکم نیز بر این اساس بوده است .
وی خاطر نشان کرد بانک مسکن از ابتدای سال تا کنون تمام نرخ های مصوب بانک مرکزی را رعایت کرده است با این وجود در جذب منابع نیز موفق بوده است که این امر نشان از تلاش همه کارکنان بانک است .
آقا مولائی از کاهش هزینه تمام شده پول از ۲۲درصد به ۱۹.۵ خبر دادواظهار امیدواری کرد با جذب منابع ارزان قیمت وصفر درصدی روند کاهشی هزینه تمام شده پول ادامه یابد .
عضو هئیت مدیره بانک یادآور شداز ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۲۱میلیون واحد مسکونی در کشور احداث شده است که ۷میلیون واحد از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده اند .
وی دقت بیشتر واعتبار سنجی مشتریان در زمان افتتاح حساب جاری را از عوامل موثر در کاهش چک های برگشتی دانست  .
آقا ملائی نظارت بر تشکیل پرونده وپرداخت تسهیلات مشارکت مدنی به منظور جلوگیری از معوق شدن تسهیلات پرداختی  را خواستار شد .
عضوهئت مدیره بانک در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از خدمات سه سال ونیم علی اصغر نادری مدیر سابق مدیریت کرمان حاجی پور مدیر جدید شعب استان را  از مدیران موفق نام برد وگفت امیدواریم  با توجه به سابقه کاری وتجربه بالای ایشان ،ظرفیت  منطقه وتلاش کارکنان مدیریت شاهد افزایش سهم منابع مدیریت کرمان  باشیم
وی با تاکید بر  برنامه ریزی وارزیابی عملکرد اظهار داشت اگر برنامه ریزی منسجمی داشته باشیم ؛دستیابی به اهداف دور از دسترس نخواهد شد .
وی ادامه دادبا توجه به پتانسل  استان وکارکنان اهدافی توسط مدیر عامل بانک برای مدیریت کرمان در نظر گرفته شده است.
رحمتیان مشاوره مدیرعامل نیز در این مراسم اظهار داشت بانکها با توجه به موقعیتشان نگاه حسرت مردم را بر می انگیزند گفت اما در بانک مسکن این نگاه حسرت تبدیل به نگاه امید شده است .
مشاوره مدیر عامل با بیان  اینکه بانک هاباید بر اساس اساسنامه خود عمل کنند؛  افزود فعالیت  اصلی ما در بخش مسکن وساختمان است وهرگاه از این سیاست عدول کرده ایم با مشکلاتی مواجه شده ایم
وی مطالعه تاریخی واسنادی سابقه ۷۸ساله بانک ،افزایش سرمایه وارتقا ءجایگاه بانک در بین بانکها ،مطالعه تمامی بانکهای مسکن دنیا،ایجاد فرهنگ محاسبه بهای تمام شده پول وکاهش آن را از جمله اقدامات موثر مدیر عامل بانک عنوان کرد .
رحمتیان با تاکید بر برخورد احترام آمیز با مشتریان گفت باید همه کارکنان با کمال احترام وخوشرویی با مشتریان برخور نمایند .
درادامه این مراسم  حسین حاجی پور مدیر جدید شعب استان نیز طی سخنانی گفت خوشحالم که توفیق خدمتگذاری در مدیریت شعب استان کرمان نصیبم شده است امیدوارم با همدلی ،همکاری  وتعامل تک تک کارکنان مدیریت دستیبابی به اهداف تعیین شده محقق شود .
حاجی پور افزودباهمه کارکنان مدیریت کرمان میثاق می بندیم با تمام توان در راستای نیل به اهداف تعیین شده تلاش کنیم .
در ابتدای این مراسم اکبر محمدی معاون اجرایی مدیریت با اشاره به موقعیت جغرافیایی وشرایط   اقتصادی استان گزارشی از عملکرد  مانده منابع ومطالبات را ارائه  کرد .
محمدی ضمن خوشامد گویی وآرزوی توفیق برای حاجی پور گفت همه کارکنان مدیریت از هیچ گونه تلاشی در جهت رسیدن به اهداف بانک وپیاده سازی برنامه های مدیر جدید شعب استان کوتاهی نخواهیم کرد .