سرپرست مديريت شعب قزوين و زنجان گفت: براي رسيدن به نتايج قابل اتکا و منظم در شبکه بانکي بايد به صورت نظامند و علمي حرکت کنيم.
اقتصادگردان- امير ايزدي در جلسه اي با حضور روسا، معاونين و مسئولان تسهيلات با بررسي
وضعيت مصارف و مطالبات اظهار داشت: وصول مطالبات آسانترين راه براي جذب
نقدينگي، سودآوري و خروج از زيانده بودن شعب است.
وي خطاب به کارکنان بابيان اينکه در فرصت باقيمانده از سال با تلاش
مضاعف در دستيابي به اهداف و کاهش مطالبات تلاش شود اضافه کرد: بايد عوامل
درون و برونسازماني بررسي شود تا بتوان به درک درستي از نقاط ضعف و قوت
شبکه رسيد.
ايزدي در ادامه با اشاره به آمار مصارف تصريح کرد: علاوه بر مطالبات، مصارف دقيق موجب ايجاد گردش مالي و سودآوري شبکه ميشود.
وي افزود: در مراجعه مشتريان به شعب تمام طرحهاي تسهيلاتي متناسب با نياز
آنها معرفي و با در نظر گرفتن دستورالعملها و بخشنامهها به مشترياني که
حائز شرايط هستند تسهيلات پرداخت شود.
همچنين در اين جلسه پيشنهادهايي ازجمله تقسيمکار در پيگيري مطالبات بين
کارکنان، افزايش سرعت و دقت پيگيري، تهيه و دستهبندي ليست تمامي پروندهها
از سامانه و ارسال پيامک به بدهکاران مطرح شد.