:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
نشان عالی مشتری مداری در راستاي اقتصاد مقاومتي

مبـلمان صبـا نشان عالی مشـتری مداری گرفت

در اولین اجلاس سراسری رهبران مشـتری مدار که با سياست هاي اقتصاد مقاومتي هدفگذاري شده است، مبـلمان صبـا موفق به دریافت نشان عالی مشـتری مداری شد .
کد خبر: ۸۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶



اقتصادگردان - اين اجلاس با مشارکت مجلس شورای اسلامی، شهرداری تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی از جمله در تهران برگزار شد.
هدف از برپايي اين اجلاس توجه به سیاست های ابلاغی برنامه ششـم توسعه مبنی بر اجرای نقشـه راه تحول نظام استانداردسازی کشور و در راستای سیاستهای کلان دولت در راستاي اقتصاد مقاومتي بود.

به گزارش اقتصادگردان، در این اجلاس شرکتهای مختلف صنعـتی،تجاری و خدماتی از سراسرکـشور از نظر مشـتری مداری مورد ممیزی و ارزیابی قرار گرفتند و شرکـتهای برتر موفق به دریافت نشـان عالی مشـتری مداری شدند.

فرهاد عزیزی ایرانی مدیرعامل شرکت اقتدار مبلمان صبا در حاشيه اين اجلاس گفت:مبلمان صبا با مجموع نیم قرن سابقـه در صنعـت مبلمان اولیـن ارائه دهنـدۀ ضمـانت نامه رسمـی برای مبلـمان بوده و همـواره بالاترین مدت زمان گارانتی و خدمات پس ازفروش را در این صنعت به مشـتریان خود ارائه کرده است.
وي افزود: در حال حاضـرکلیه محصـولات صـبا دارای 3سال گارانتی و12 سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشند.

همچنين محمدرضا اقتداری رئیس هیئت مدیره شرکت افزود: صبا درحال حاضر بیش از 30 نمایندگی در سراسر کشور داشتـه و علاوه بر سهم قابل توجه در اشتغال زايي و توسعه درحال تکمـیل نهایی زیر ساختـهای لازم برای گستـرش صادرات به بازارهای بین المـللی، خصوصاً اروپا و قاره آمريكا می باشد.

بهداد نجفی مدیر بازاریابی این شرکت که به عنوان نماینده صبا در اجلاس حضور داشت با اشاره به محـصولات تولیدی این واحد گفت: در راستـای تأمین حداکثر منافع، رضایت خاطر، هم سویی باسلـیقه و تقاضـای مشـتریان طراحی و تولید ميکنيم.
وي افزود: رعایت اصول یاد شده به همراه استفـاده از بهترین مواداولیه و بهره گیری از خطوط تولید استـاندارد موجب افزایش روز افزون تقاضا برای محصولات این شرکت در بازارهای داخلي و خارج از کشور شده است