:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت بیان کرد

آموزش های کاربردی برنامه محوری وزارت صنعت

معاون توسعه مدیریت،منابع و امور استانهای وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: تربیت نیروی انسانی در فرآیند توسعه،نقشی مهم دارد و تعیین کننده آینده است.
کد خبر: ۸۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
اقتصادگردان- محمدرضا فیاض در آیین اختتامیه همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان سازمانهای صنعت،معدن و تجارت سراسر کشور با اشاره به تمایل وزارت صنعت در ارایه راهکارهای رفتاری بهینه اداری ومالی اظهارامیدواری کرد: همه رفتارهای سازمانی وزارت صنعت در سراسر با نظارت دیوان محاسبات قانونی شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مجازی درسطح سازمان های تابعه وزارت صنعت تاکیدکرد: توجه و پیشروی به سمت آموزش های کاربردی از جمله برنامه هایی است که با جدیت ادامه می‌یابد.

معاون توسعه مدیریت وزارت صنعت افزود:گام های مثبتی جهت تربیت نیروی انسانی متخصص  برداشته شده که از جمله آن می توان به اخذ مجوز از سازمان استخدام کشوری برای جذب نیروی متخصص در کارهای معدنی سراسر کشور اشاره کرد.

فیاض تصریح کرد: استان هایی مانند سیستان وبلوچستان که در جوار ساحل قرار دارند می توانند با اخذ مجوز کارشناس متخصص صنایع دریایی جذب نمایند.

وی ادامه ادامه داد:در زمینه تحول اداری در این وزارتخانه، ساختارها با فعالیت های روز تدوین گردیده و ساختار طوری طراحی گردیده که در همه زمینه ها بویژه مسایل صنعتی،معدنی و تجاری به صورت همسو پیش برویم و این ساختارها باید با شرایط جامعه و منطقه نیز منطبق باشد.