:
كمينه:۱۰.۴°
بیشینه:۱۰.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

برگزاري ماراتن مالي بهشتي

ماراتن مالي دانشگاه شهيد بهشتي تحت عنوان فين وارز (finwars)، يک مسابقه برنامه نويسي است که در تاريخ بيست تا بيست و دوم بهمن ماه در دانشکده مهندسي برق و کامپيوتر دانشکده شهيد بهشتي و با همکاري انجمن علمي دانشکده کامپيوتر و حمايت شرکت هاي آسان پرداخت، بورس ،هماپي و شتابدهنده فارابي برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- در روز افتتاحيه اين مسابقه که با حضور 22 تيم علاقه مند استارت خورده بود حاميان مالي به تبيين چالش ها پرداخته و چالش هاي اين رويداد را معرفي نمودند.
تيم هاي شرکت کننده پس از انتخاب چالش هاي ارائه شده توانايي خود را در فن آوري مالي در مدت زمان مشخص شده با همراهي مربيان اعزامي سنجيدند. در طي اين سه روز، شرکت کنندگان فرصت داشتند تا نسخه اي از راه حل‌هايي که براي اين چالش ها يافته‌اند ارائه کنند. برگزار کنندگان براي سه تيم برتر جوايز نقدي به علاوه ي  سه ماه استقرار رايگان در شتابدهنده ي فارابي جهت همکاري و حمايت، در نظر گرفته اند.
اختتاميه ماراتن مالي بهشتي 22 بهمن ماه با حضور نمايندگان و داوران شرکت هاي آسان پرداخت، بورس ،هماپي و شتابدهنده فارابي، حاميان اين ماراتن به همراه بيست و دو تيم شرکت کننده در اين رقابت در دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد.
بعد از بررسي نتايج و ارزيابي داوران تيم هاي سون واندرز، حافظ و شاهکار توانستند مقام هاي اول تا سوم اين ماراتن مالي را به دست آورده اند.
شرکت آسان پرداخت در راستاي خط مشي خود همواره حامي استارت آپ ها مي باشد و اميد موفقيت تمامي جوانان ايران عزيزمان را دارد.

اقتصاد گردان