:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

نخستین رویداد "استارتاپ ویکند شهر ایمن و شهر هوشمند" در مشهد برگزار می‌شود‌

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: نخستین رویداد "استارتاپ ویکند شهر ایمن و شهر هوشمند" در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
اقتصادگردان- محمد جواد رجائیان اظهار داشت: استارت آپ ویکند به معنای آخر هفته‌ای در خلق کسب و کارها و پروژه‌های نو است که شهری هوشمند با طعم کارآفرینی را سبب می‌شود.

وی عنوان کرد: این بار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان متولی تحقق شهر هوشمند و با همکاری مدیریت بحران شهرداری به عنوان متولی آماده‌سازی شهر و هماهنگی زیرساخت‌های شهری برای مقابله با بحران‌های احتمالی در نظر دارد با برگزاری رویداد استارتاپ ویکند شهر ایمن، شهر هوشمند، زمینه فعال‌سازی کسب و کارهای نو را در این زمینه فراهم آورد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ابراز کرد: استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی ـ تجربی است که به صورت استاندارد در دو روز متوالی برگزار می‌شود.

رجائیان افزود: در این برنامه شرکت‌کنندگان پر‌انگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، علاقمندان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد‌هم می‌آیند، تا طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

وی بیان کرد: در این بین مربیان کسب و کار که همین مسیر پر فراز و نشیب را با موفقیت‌ها و شکست‌های متعدد طی کرده‌اند، در کنار تیم به رشد و پرورش آن ها کمک می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: در این رویداد که در 4، 5 و 6 اسفند برگزار و تلاش می‌شود تا در قالب آموزش کارآفرینی، شهر هوشمند و مسایل حوزه ایمنی شهری با کمک مربیان، زمینه خلق پروژه‌های نو را در آینده فراهم سازد.

رجائیان اضافه کرد: محورهای این رویداد شامل شهر ایمن، شهر همراه (کارآفرینی در بستر موبایل) و کسب و کار بر پایه داده‌های شهری است.

وی خاطرنشان کرد: افراد صاحب ایده در زمینه شهر ایمن، شهر هوشمند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و ایده و آثار خود را ارائه کنند تا در مجموعه مدیریت شهری به کار گرفته شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد استارتاپ ویکند شهر ایمن و شهر هوشمند، می‌توانند به وب سایت رویداد استارتاپ ویکند شهر ایمن، شهر هوشمند به نشانی https://hamayesh.mashhad.ir/startup مراجعه کنند.