:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تم پارک آبی اوشن نگینی بر جزیره زیبای کیش

جزیره کیش یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری ایران است که همه ساله تعداد زیادی توریست به خود جذب میکند. یکی از جدید ترین پروژه های که در حال حاظر در این جزیره در حال راه اندازیست پروژه تم پارک آبی اوشن است.
کد خبر: ۸۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
به گزارش اقتصاد گردان, پروژه تم پارک آبی اوشن توسط گروه عظام در جزیره کیش به بهره برداری رسیده است.
علی بهنود مدیرارتباطات پروژه در گفتگویی تصریح کرد :این پروژه اولین و بزرگترین تم‌پارک آبی روباز کشور است که برای نخستین بار  در ایران آغاز شده و تمام تجهیزات از شرکت White Water West که معتبرترین شرکت تولید کننده کانادایی است خریداری شده و در زمینی به مساحت 5/6هکتار به بهره برداری میرسد .در این‌پارک هدف این آست که هم‌بانوان و هم آقایان بتوانند  در روزهای مجزا به سهولت امکان دسترسی به آن را داشته باشند.
بهنود در ادامه افزود: ما در این تم‌پارک برای جلب رضایت مشتریان خدمات تفریحی گوناگونی را تدارک دیده ایم که از جمله میتوان به ؛ 19 سرسره و بازی متنوع -  استخر موج-دو فضای بازی  کودکان -استخر بزرگ سالان و نوجوانانان و جکوزی - فروشگاه بزرگ  و کافی شاپ ها و رستوران های این پارک آبی اشاره کرد.
وی در آخر درباره هزینه این پروژه گفت:هزینه ی این پروژه چیزی نزدیک به 200 میلیارد تومان است که امیدواریم به زودی  شاهد افتتاح آن باشیم.