:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
امیدرضا کاظمی، در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری خبر داد:

هتل سرای عامری‌ها با ۱۵ پله صعود در رتبه ششم خاورمیانه قرار گرفت

امیدرضا کاظمی گفت: هتل سرای عامری‌ها برای دومین سال متوالی از سوی وبسایت معتبر تریپ ادوایزر به عنوان یکی از ۲۵ اقامتگاه برتر خاورمیانه انتخاب شد. که امسال با ۱۵ پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه ششم جای گرفت
کد خبر: ۸۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
اقتصاد گردان


به گزارش پایگاه خبری اقتصاد گردان
، امیدرضا کاظمی، مدیرکل هتل سرای عامری‌ها در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری در نشستی با خبرنگاران به تشریح فعالیتها و موفقیتهای به دست آمده در گروه ساختمانی عظام ومجموعه تحت مدیریت خود پرداخت و گفت: برای دومین سال متوالی از سوی وبسایت معتبر تریپ ادوایزر به عنوان یکی از ۲۵ اقامتگاه برتر خاورمیانه انتخاب شد. که امسال با ۱۵ پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه ششم جای گرفت 

اقتصاد گردان

وی افزود: در صورتی که نهادهایی مانند شهرداری در دریافت عوارض تخفیفاتی اعمال کنند و نگاه بلند به این نوع پروژه ها وجود داشته باشد و همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری کاهش یابد می توانیم با سرمایه گذاری بیشتر و ارایه خدمات گسترده تر و متنوع رتبه اول خاورمیانه را به دست آوریم.
امیدرضا کاظمی گفت: هتلِ سرای عامری‌ها خانه ای ۱۲ هزار متری در کاشان می باشد که قدمت آن به اواخر دوران زندیه و اوایل قاجار برمی‌گردد. این بنای تاریخی از سوی «تریپ ادوایزر»، مهم‌ترین سایت گردشگری جهان، به عنوان یکی از ۲۵ هتل برتر خاورمیانه در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.

اقتصاد گردان


هتلِ سرای عامری‌ها، یک مقصد اقامتی خاطره انگیز

به گفته «امیدرضا کاظمی»مدیریت کل هتل سرای عامری‌ها ؛امروز آن چیزی که درجه کیفیت هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را تعیین می‌کند حس و تجربه گردشگر و میهمان است.
معرفی «بهترین بهترین‌ها» در ارائه خدمات، کیفیت و رضایت‌مداری اهداف اصلی این وب‌سایت گردشگری است که با بررسی بین هتل‌ها، مراکز اقامتی، جاذبه‌های گردشگری و برندها و محصولات مرتبط در صنعت گردشگری اتفاق می‌افتد.

اقتصاد گردان


کاظمی ادامه داد : هتل سرای عامری‌ها در سال 1378با هدف احیای بخشی از فرهنگ بومی شهر کاشان، به دست توانمند تیمی مجرب از مرمت‌کاران سپرده شد. پروژه‌ مرمت این خانه‌ ارزشمند با دقت و وسواس در احیای طرح اصلی بنا و نقوش زیبای آن در سال 1393 به پایان رسید.افتتاح بزرگترین خانه‌ سنتی کاشان، به‌عنوان هتل 5 ستاره در سال 1393 با حضور جناب آقای سلطانی‌فر معاون محترم رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردش‌گری، جناب پروفسور سمیعی و جمعی از مقامات محترم کشوری صورت گرفت.هتل سرای عامری‌ها اکنون شامل 16 اتاق، دو فضای رستوران، کافی‌شاپ و گالری، اقامتی رویایی را در نگین کویر، شهر کاشان می باشد.

مدیرکل هتل سرای عامری‌ها گفت: هتل سرای عامری‌ها برای دومین سال متوالی از سوی وبسایت معتبر تریپ ادوایزر به عنوان یکی از ۲۵ اقامتگاه برتر خاورمیانه انتخاب شد. که امسال با ۱۵ پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه ششم جای گرفت.همچنین امکانات این مکان شامل قسمت های مختلف  متنوعی از جمله : تالار گفت‌و‌گو، نگارخانه‌ سهراب سپهری، تالار همایش مقتدایی، سرداب، قالیباف‌‌خانه،رستوران تالار آئینه، غرفه‌ی شَعربافی می باشد.