:
كمينه:۱۳.۹۹°
بیشینه:۱۴.۷۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

برگزاری مجامع استانی موسسه اعتباری کوثر

مجامع استان های خوزستان،زنجان،کرمانشاه، سمنان، فارس، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی با محوریت بررسی عملکرد سال ۹۴ و نیمه نخست سال جاری با حضور جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران حوزه مرکزی و مدیران و کارشناسان استان‌ها در محل سالن جلسات ساختمان حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵


اقتصادگردان- جواد فهیمی پور قام مقام مدیرعامل به عنوان رئیس مجمع با اشاره به سومین سال تشکیل مجامع استانی و برگزاری همه مجامع استانها تا پایان سال جاری گفت: در شرایط اقتصادی فعلی کشور باید با تلاش مضاعف در وصول مطالبات تلاش کرد و در زمان ارائه تسهیلات با دریافت وثایق لازم و اعتبار سنجی ها مناسب از معوق شدن اقساط جلوگیری کرد.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره سهم کارکنان در رشد و تعالی کوثر افزود: کارکنان موسسه در هر سطحی که باشند باید برای تعالی کوثر تلاش کنند و موسسه را از آن خود بدانند.

وی با اشاره به اهمیت مباحث کنترلی و نظارتی در همه سطوح سازمانی کوثر اظهار داشت:در مباحث کنترل نظارتی باید به صورتی برنامه ریزی کرد که ارزیابی و مباحث کنترل نظارتی به طور مستمر انجام شود.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثرتاکید کرد: رعایت ضوابط و دستورالعمل ها ابلاغی، دقت بر مباحث کنترل نظارتی، اعتبار سنجی های دقیق در زمان افتتاح حساب و پیگیری جهت وصول مطالبات را از مهمترین ابزارهایی دانست که بر اجرا و کنترل فرآیندهای مالی تاکید دارد.

فهیمی پور خاطرنشان ساخت: تا پایان سال جاری تمام جلسات مجامع استانها برگزار خواهد شد. همچنین پس از برگزاری مجامع، استانها در ۵ سطح خیلی خوب تا ضعیف ارزیابی می شوند.