:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۴.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

دقایق معکوس آغاز نمایشگاه تهران پلاست در شهرآفتاب

یک روز مانده به افتتاحیه ی نمایشگاه تهران پلاست
کد خبر: ۸۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱


اقتصادگردان- هنگامی که با درب ورودی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب مواجه می شوید، محوطه ی بسیار بزرگی به چشم می خورد به طوری که پیاده روی در این عرصه، انگیزه ی بالای ورزشکاری می طلبد. از فضای باز که عبور کنید و کمی نزدیک تر بیایید؛ ساختمان های محل برگزاری نمایشگاه چشم نوازی می کند. یک روز مانده به افتتاحیه ی نمایشگاه تهران پلاست. افراد زیادی در تکاپو هستند تا افتتاحیه این مراسم با شکوه هر چه بیشتر انجام شود. سر و صدای غرفه سازان از یک سو و رفت و آمد برگزار کنندگان از سوی دیگر به مجموعه شهر آفتاب، نور دو چندان بخشیده است. مراسم قیچی کردن روبان آنقدرها هم که تصور می کنیم و بارها در رسانه ها دیده ایم؛ چندان هم ساده و آسان نیست. آماده سازی نمایشگاه برای حضور علاقمندان، تدارکات چندین روزه و ذوق چندین ماهه می طلبد. فعالان حوزه صنعت پلاستیک در گام های نخستین شکوفایی خود بنا دارند تا در اولین نمایشگاه تخصصی تهران پلاست شرکت کنند.

هر غرفه دار با فعالیت گسترده در پی عرضه ی آخرین دستاوردهای صنعت پلاستیک، پلیمر، لاستیک رنگ ، رزین و ماشین آلات وابسته است. امری که این روزها در عرصه ی خصوصی سازی کمتر به چشم می خورد. صنعتی که با سرمایه گذاری های گسترده ی فعالین حوزه پلاستیک، امروزه در مرحله ی شکوفایی قرار دارد و قصد داشته تا نمایشگاهی بالغ بر 150 غرفه با وسعت 16 هزار متر مربع را طی روزهای آینده برگزار کنند. آنان آخرین محصولات و دستاوردهای خود را فردا پنجشنبه مورخ 30/10/95 به عموم و علاقمندان عرضه خواهند کرد. اقدامی که این روزها مورد حمایت دولتمردان قرار گرفته و همگام با اقتصاد مقاومتی صورت پذیرفته است.

امروزه با حمایت متولیان امر شاهد رشد دو چندان بخش های خصوصی خواهیم بود و این پیشرفت در نمایشگاه تهران پلاست به منصه ی ظهور خواهد رسید. بر این اساس چنان چه علاقمندان صنعت در روزهای برگزاری این نمایشگاه حضور به هم رسانند شاهد مجموعه ای سرشار از خلاقیت هستند. اتفاقی که این روزها کمتر دیده می شود همچنین فرصتی برای جوانان و فعالان نوپا عرصه ی صنعت فراهم می کند تا از دستاوردهای کهنه سواران استفاده کنند.