:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۷.۷۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

دولت تلاش و همت خود را برای حل مشکل اشتغال به کار برده است

نماینده پاکدشت در مجلس تاکید کرد: دولت تمام تلاش خود را برای حل مساله اشتغال در کشور به کار برده است و آن‌هایی هم که نقد مطرح می‌کنند، بدانند دولت مقصر نیست و این مساله نیز متاثر از سیاست‌های جهانی است.
کد خبر: ۸۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

اقتصادگردان- محمد قمی با بیان اینکه مسائل مختلف دست به دست هم داده تا ما شاهد مشکل اشتغال در کشور باشیم، اظهار کرد: همه می‌دانند مشکل اشتغال و رکود در جامعه چیست، این مساله به سیاست‌های دولت ارتباطی ندارد، بلکه به سیاست‌های جهانی مربوط می شود.

وی افزود: بسیاری از دشمنان در این زمینه سنگ اندازی می کنند اما دولت مقصر نیست، دولت تلاش خود را انجام داده و انجام می‌دهد. اگر بخواهیم این موضوع را به گردن دولت بیندازیم با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم ممکن است از آن سوء استفاده شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با بیان اینکه مردم خود آگاه و بیدار بوده و به این مسائل توجه دارند، گفت: راهکارهای حل مساله اشتغال را رهبری به خوبی بیان فرموده‌اند که همانا توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی، خودکفائی توام با صبر و استقامت است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه کشور چند سالی است که با رکود مواجه است، اظهار کرد: یکی از این موضوعات تحریم‌ها و تاثیراتی است که مسائل بین المللی در مساله رکود داشته و اشتغال هم یکی از این آسیب‌هاست؛ زیرا تولید انجام نشده و کسب و کار رونق ندارد.

وی با بیان اینکه شاید در مساله برجام و تا حدودی بد عهدی طرف مقابل تاثیری در این موضوع داشته باشد، گفت: اما اشتغال به مسائل دیگر مربوط می‌شود و ما امیدوار هستیم که با سلاح اقتصاد مقاومتی از این موضوع هم عبور کنیم. مردم هم باید همت و همیاری داشته باشند.