:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

حضور مدیرعامل بانک ایران زمین در ستاد طرح اوج و بررسی آخرین تغییرات و پیشرفتهای شعب بانک ایران زمین

مدیرعامل بانک ایران زمین صبح امروز سه شنبه 28 دیماه 95 با اعضای ستاد اجرایی طرح اوج ایران زمین دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳


اقتصادگردان- در این دیدار که با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، معاونین عملیات بانکی، اعتبارات و بین الملل، فناوری اطلاعات و مدیر حوزه مدیرعامل و مدیران‌ شبکه و امنیت سیستم و سخت افزار، شعب استان تهران و روابط عمومی برگزار شد، آخرین تغییرات و پیشرفت‌های شعب کل کشور در طول مدت زمان اجرای طرح اوج مورد بررسی قرار گرفت.
◀️ در ادامه جلسه مدیران ارشد بانک با قاسم خواجویی مدیر شعب استان‌های کرمان و هرمزگان در خصوص مشکلات استان گفتگو کردند. پورسعید ضمن تشکر از کلیه همکاران استان‌های کرمان و هرمزگان گفت: زمانی که همکارانی همچون شما مدیریت و مسئولیت استانی را برعهده می‌گیرند و با مشکلی رو به رو می‌شوند، این مشکلات باید در اولین فرصت پیگیری و حل شود. مسلماً یک بخش این موضوع برمیگردد به آن مدیریت شعب و بخشی هم برمی‌گردد به مرکز.
◀️ وی در ادامه افزود: اگر مشکلی بماند و حل نشود، از نظر مجموعه و همه ما همکاران که دست به دست هم داده ایم مناسب نیست. حتماً پیگیری کنید و ثانیه ای از پیگیری دست بر ندارید و موارد را به نتیجه برسانید.
◀️ مدیرعامل بانک ایران زمین در خصوص طرح اوج افزود: طرح اوج به سمتی سوق داده شود که همکاران در خصوص نحوه تجهیز منابع شعبه خود و راهکارهایی که در جذب منابع پیش گرفته اند با یکدیگر تعامل کنند. آنان از این فرصت استفاده کنند و تجارب خود را با سایر همکاران تبادل کنند.
◀️ پورسعید در پایان ضمن قدردانی از همکاران خاطرنشان کرد: من ستاد طرح اوج تقاضا دارم که مسائل را به همکاران منتقل کنید و آنان را در جریان بگذارید تا آنان بدانند که اگر برای مثال در یک شعبه دور دست و در هر سمتی در حال خدمت هستند، فعالیت یکایک آنان دیده می‌شود و مطمئناً هریک از پرسنل که پیشرفت کند و بانک را به سوی جلو سوق دهد، از آنها قدردانی خواهد شد.