:
كمينه:۶.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

آمادگی بانک شهر در حمایت از اصحاب فرهنگ

مدیرعامل بانک شهر از آمادگی این بانک در حمایت از اصحاب فرهنگ کشور خبر داد و گفت: بانک شهر حمایت از ارتقای فرهنگ کشور را بدون توجه به نگاه اقتصادی دنبال می‌کند.
کد خبر: ۸۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
خبراقتصادي - به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی در نشست با مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سابقه همکاری مشترک در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب گفت: بانک شهر حمایت از اصحاب قلم و  فرهنگ را همواره در دستورکار خود داشته است و ارائه تسهیلات در این حوزه را بدون نگاه اقتصادی و به عنوان توفیقی بزرگ دنبال می‌کند.

وی افزود: منافع مادی حاصل از مراودات در حوزه فرهنگی، در قالب خدمات و تسهیلات ویژه به این قشر از جامعه و وزارت فرهنگ و ارشاد بازخواهد گشت تا در این حوزه سرمایه گذاری شود.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به فعالیت 24 ساعته پیشخوان های شهرنت، تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد تا در صورت توافق، فروش بلیط‌های کنسرت، جشنواره‌ها و ... نیز از طریق این پیشخوان‌ها صورت گیرد.

بازدید 11 میلیون نفر از نمایشگاه‌های کتاب استانی

در این نشست، دکتر حسین پور، مشاور معاون وزیر ارشاد نیز با اشاره به بازدید 11 میلیون نفر از نمایشگاه‌های کتاب استانی، اظهار کرد: بانک شهر با ارائه خدمات متفاوت، جایگاه ویژه‌ای در این حوزه و در میان علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر کشور کسب کرده است و بن کارت‌های این بانک به ویژه در بین دانش‌اموزان بااستقبال خوبی روبرو بوده است.

 امیر مسعود شهرام نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور نیز با قدردانی از زحمات بانک شهر در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور، گفت: این بانک با وجود قدمت کوتاهی که دارد در عاملیت نمایشگاه‌های کتاب بسیار بهتر از سایر بانک‌ها عمل کرده که این حرکت بزرگ فرهنگی قابل قدردانی است.

وی در ادامه خواستار اجرای پروژه مشترک با بانک شهر در خصوص ایجاد مراکز فروش کتاب در سطح شهرها شد.