:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴

پیام تسلیت رییس پژوهشکده پولی و بانکی به مناسبت درگذشت ساسان منوچهری

رییس پژوهشکده پولی و بانکی در پی درگذشت آقای ساسان منوچهری از فعالان ارشد عرصه نظام بانکی پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱

اقتصادگردان- از شمار دو چشم یک تن کم، وز شمار خرد هزاران بیش

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت ناگهانی همکار و دوست مهربان و قدیمی‌ام جناب آقای ساسان منوچهری، برای اینجانب نیز مانند کلیه همکاران فعال در شبکه بانکی کشور، واقعه‌ای تاسف‌بار بود. سال‌ها همکاری با آن عزیز سفر کرده به خوبی به بنده نشان داد که چگونه علیرغم تمامی مشکلات موجود، یک مدیر تحول‌خواه می‌تواند با صبر و بردباری و فرصت دادن به ایده‌های جدید، اثرگذاری مجموعه خود را ارتقا بخشد.

ویژگی کلیدی آقای منوچهری آن بود که در سمت‌های مختلفی که تجربه کرده بود (مانند: مدیر عاملی بانک سپه، مدیر عاملی بانک ملت، عضویت در هیئت مدیره گروه توسعه انرژی تدبیر و مدیریت گروه سرمایه‌گذاری البرز) همواره ویژگی سخت‌کوشی، برنامه‌ریزی و پیگیری بی‌وقفه کار را حفظ کرده و بزرگی مشکلات هرگز سبب نگردید که از دنبال کردن برنامه‌های بلندمدت و اهداف خود عقب‌نشینی کند.

دوران مدیریت ایشان در بانک ملت، یکی از درخشان‌ترین برهه‌های فعالیت این بانک را تشکیل می‌دهد که اینجانب نیز توفیق داشتم در رکاب آن بزرگمرد شاگردی کنم. در این دوره، تلاش اصلی بانک ملت در راستای تحکیم زیرساخت‌های فناوری، جوان‌گرایی، توجه به نیروی انسانی، تغییر فرهنگ سازمانی و تحول در کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان متمرکز گردید. علاوه بر این، کارهای بزرگ و ارزشمندی بدست آن مدیر توانمند انجام پذیرفت که علاوه بر کمک به توسعه اقتصادی کشور، موجب رشد همه جانبه بانک ملت نیز گردید.

بدون شک موفقیت‌هایی که بانک ملت در چند سال اخیر در مدیریت منابع، ارائه انواع خدمات نوین و پاسخگویی به نیازهای عموم ذینفعان بدست آورده، مرهون تلاش‌های آن فقید بوده و نقش این مدیران خدوم در این موفقیت‌ها غیرقابل انکار است.

درگذشت او ضایعه‌ای برای کشور و به ویژه نظام بانکی است. ارتحال این بزرگ مرد را به خانواده بانکی کشور، همکاران عزیزم در بانک ملت و همچنین به همسر و فرزندان گرانقدر آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و اطینان دارم همکاران و دوستداران آن عزیز، در تجلیل از این چهره خوشنام، مراتب قدرشناسی خود را نشان خواهند داد.

 

علی دیواندری

رئیس پژوهشکده پولی وبانکی بانک مرکزی