:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

حمایت معنوی شرکت بیمه حافظ از همایش فرصتهای سرمایه گذاری مکران

مدیر عامل شرکت بیمه حافظ از حمایت مالی و معنوی این شرکت از «همایش بین المللی معرفی فرصتهای سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران» خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
اقتصادگردان- دکتر عبدالرسول عطایی با اعلام خبر حضور شرکت بیمه حافظ در «همایش بین المللی معرفی فرصتهای سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران» اظهار داشت: از آنجا که شرکت بیمه حافظ نخستین شرکت بیمه خصوصی در مناطق آزاد می باشد لذا در صدد هستیم تا حمایت های مادی و معنوی خود را در این منطقه ژئوپولتیک گسترش دهیم.

وی افزود: در حال حاضر شرکت بیمه حافظ با حمایت مالی خود از این همایش تلاش می کند تا سازمان منطقه آزاد چابهار را به اهداف اصلی این منطقه که همان گسترش تجارت درون منطقه ای، فرامنطقه ای، حذف موانع تجاری و افزایش سطح زندگی و رفاه مردم می باشد یاری کند و امید است بتوانیم گام های موثری در خصوص ارایه خدمات گسترده بیمه ای به هموطنانمان در این منطقه آزاد که توانسته است با ارتقا زیر ساختهای لازم، جایگاه منطقه ای، ملی و بین المللی خود را شکوفا کند برداریم.

مدیرعامل شرکت بیمه حافظ بیان داشت: در این همایش علاوه بر حمایت مالی، برگزار کنندگان این همایش نیز تحت پوشش بیمه مسوولیت بیمه حافظ در قبال شرکت کنندگان قرار گرفتند.

وی افزود: حضور در همایش، برپایی غرفه و جلسه با مسوولین مناطق آزاد و فعالان اقتصادی، بازدید از شعبه چابهار و جلسه با نمایندگان این شعبه در دستور کار این بازدید (سفر) استانی می باشد.

لازم به ذکر است همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه سواحل مکران طی روزهای 4 و 5 بهمن ماه در منطقه آزاد چابهار و با حضور مسوولین کشوری و لشگری برگزار خواهد شد.