:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

راهبرد مشتری مداری بانک پارسیان بر مبنای اصل برد- برد و تامین منافع مشترک است

بانک پارسیان در ادامه برنامه توسعه‌ شعب خود در تهران، شعبه امام خمینی(ره)- حسن آباد را افتتاح کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
اقتصاد گردان - این شعبه با حضورآقایان خسروانی معاون اجرایی، افشار رییس اداره امور شعب تهران،قاسم پوررئیس منطقه ۵ بانک پارسیان، کسبه و تجار منطقه در تاریخ ۲۶ دی ماه افتتاح شد.
در این مراسم خسروانی ضمن خیر مقدم به مدعوین با بیان اینکه شعار ما در بانک پارسیان ارائه خدمت و سرویس شایسته به مشتریان در قالب تامین منافع مشترک است، گفت : امروزادبیات ارائه خدمت در بانک پارسیان بر مبنای این است که سود ما جایی است که مشتریانمان سود می‌کنند.
معاون اجرایی بانک پارسیان خاطر نشان کرد : بانک پارسیان، بانکی با استانداردهای بالا در سطح کشور است و تنوع ارائه خدمات و محصولات در بانک پارسیان همیشه و همواره مثال زدنی بوده و هست و به همین دلیل ما خود را کارمند مشتریانمان می‌دانیم و به این موضوع افتخار می کنیم.
وی با بیان اینکه شعبه امام خمینی (ره) بانک پارسیان در مرکز ارائه و فروش عمده بخشی از ابزارآلات و یراق آلات و ابزارهای صنعتی  واقع است، افزود: به نظرم می رسد که امکان توسعه فعالیت‌های بانکی با توجه به خصوصیاتی که در بانک پارسیان وجود دارد و شناختی که از همکاران عزیزم دارم به روشنی اتفاق خواهد افتاد.
خسروانی با بیان اینکه بخش عمد‌ای از تحقق توسعه پایدار در حوزه اقتصاد و اقتصاد مقاومتی در قالب ارائه خدمات و سرویس به بازار شکل می گیرد، افزود : اگر بنای ما این باشد که ترجمانی از فرمایشات مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی داشته باشیم اگر چنانچه ارائه خدمت و سرویس به بخش بازار توسعه پیدا کند، این می تواند حلقه واسطی برای توسعه صنعت در کشور و بازار پویا و کارا شود که می تواند به صنعت سرویس دهد و منجربه اشتغال پایدار شود و همچنین در شرایط کنونی تولید ناخالص ملی را افزایش دهد.
خسروانی در پایان خاطرنشان کرد: انشالله از امروز سقف ارائه خدمات در این باجه به شعبه ارتقا پیدا می کند و برای افزایش کارایی و بهره وری شعبه نیاز است که افراد سرشناسی از اهالی کسب و پیشه که اینجا حضور دارند به ما کمک کنند.