وی با بیان اینکه در کشورهای در حال توسعه بانک ها نقش موتورمحرک اقتصادی جوامع را ایفا می کنند، تصریح کرد: در این شرایط، بانک شهر با توسعه سیستم بانکداری الکترونیک در راستای شعار نوآوری در خدمت تلاش کرد تا رضایت شهروندان به ویزه نسل جوان را به دست آورد و در این زمینه پرچم دار سایر بانکها باشد.
به گفته این معاون بانک شهر، یکی از دستاوردهای ناخوشایند نظام بانکداری سنتی، ترافیک شهرهاست که توسعه بانکداری الکترونیک، نقش مهمی در کاهش این مشکل ایفا میکند.
تابشفر خاطر نشان کرد: بانک شهر از ابتدای آغاز به کار تاکنون تلاش کرده که زیرساخت های هوشمندسازی شهرها را فراهم کند، چراکه معتقد هستیم در شرایط کنونی جامعه، نیاز آن است که خدمات بانکی به صورت 24 ساعته به مردم ارائه شود تا محدودیت های زمانی و مکانی حذف شود.