:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان برتر در جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر

همزمان با برگزاری دومین جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر، نمایشگاه صنعتی با هدف معرفی شرکت‌های برتر و کسب و کارهای موفق در حوزه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱


اقتصادگردان
- دومین جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر به همت دانشگاه علم و صنعت ایران و با حمایت ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری طی روزهای 5 و 6 بهمن ماه امسال در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود و در این راستا همزمان با برگزاری جشنواره کارگاه‌های آموزشی برپا خواهد ‌شد.

‌آشنایی با نیروگاه‌های آبی و طراحی ابعاد اصلی توربین به کمک نرم افزار Turbonpro، آشنایی با سلول‌های خورشیدی و مبانی تجربی و تئوری، آشنایی با سیستم‌های تصفیه آب و آب‌شیرین کن، آشنایی با نرم‌افزار trnsys (نرم‌افزار شبیه‌سازی در حوزه مهندسی انرژی تجدیدپذیر) عناوین این کارگاه‌ها است.

‌در این جشنواره در خصوص موضوعات تخصصی انرژی‌های خورشیدی، آب، باد، زمین گرمایی، زیست توده، هیدروژن و پیل سوختی، انرژی‌های ترکیبی و سایر زمینه‌های مرتبط و همچنین در حوزه‌های اختراع و نوآوری، طرح‌های توسعه‌ای و کاربردی بحث و بررسی خواهد ‌شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران، همزمان با برگزاری این جشنواره، علاوه بر برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مسابقه تولید محتوای رسانه‌ای، نمایشگاه صنعتی با هدف معرفی شرکت‌های برتر و کسب‌وکارهای موفق در حوزه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار خواهد شد.