:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴

عرضه بیمه‌نامه سنوات حقوق‌بگیران برای کارفرمایان

بیمه سنوات کارکنان ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها توسط بیمه‌کوثر با هدف ایجاد پشتوانه مالی برای ایام بازنشستگی کارکنان و نیز کاهش تعهد مالی کارفرما طراحی و به مرحله اجرا رسید. به گزارش روابط‌عمومی و اعلام سرپرست مدیریت بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری بیمه‌کوثر، در این بیمه کارفرمایان با پرداخت مبلغی معادل سنوات قانونی کارکنان به‌صورت سالانه و فراهم آوردن پوشش‌های بیمه‌ای برای آن‌ها، سرمایه مناسب و مطمئنی را در زمان بازنشستگی یا قطع همکاری برای کارکنان تامین می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴


اقتصادگردان
- مرتضی کامرانی با بیان اینکه این بیمه در راستای ارایه خدمات بهینه و خرسندساز در سطح اقشار گوناگون جامعه، اجرایی شد، گفت: کارکنان متعهد امروز سازمان، در دوران سالمندی و در شرایطی که ممکن است به واسطه کهولت سن با هزینه‌های اضافی مواجه باشند، می‌توانند با استفاده از این سرمایه دغدغه‌های مالی خود را رفع کنند.

وی افزود: سازمان‌ها و شرکت‌هایی که قصد ارایه طرح‌های مکمل رفاهی برای مدیران و کارکنان خود را دارند، می‌توانند با استفاده از بیمه سنوات کوثر، علاوه‌بر اطمینان از تامین وجوه بازنشستگی کارکنان، از تسهیلات، تخفیف‌ها و مزایای پیش‌بینی شده که براساس شرایط بیمه‌نامه قابل ارایه است؛ برخوردار شوند.