:
كمينه:۵.۹۹°
بیشینه:۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

آخرین اخبار نمایشگاه تراکنش ایران ITE2017

آغاز به کار دبیر خانه سومین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE2017) دبیرخانه سومین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE2017) همزمان با شروع سال 2017 میلادی رسما آغاز به کار کرد .
کد خبر: ۸۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
اقتصادگردان-  ITE 2017  با حضور مدیران بخش های مختلف، فرآیند برنامه ریزی این رویداد آغاز شد و مقرر گردید فعالیت های این رویداد تا ماه می (May) اردیبهشت 96 بر بخش های بین المللی و مذاکره با شرکت های خارجی متمرکز شود و پس از آن تعامل برای همکاری بانک ها و شرکت های داخلی در دستور کار قرار گیرد .
لازم به ذکر است سومین دوره این رویداد آبان ماه 1396 در مجتمع نمایشگاهی شهر (بوستان گفت و گو ) برگزار میگردد.
 
تاریخ برگزاری ITE2017  تغییر کرد
سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران از 2 الی 4 آبان ماه 1396 (۲۴ تا ۲۶ اکتبر ۲۰۱۷) در محل مجتمع نمایشگاهی شهر تهران  (بوستان گفتگو ) برگزار خواهد شد.
به گزارش ستاد خبری سومین نمایشگاه تراکنش ایران،از آنجا  که زمان برگزاری این رویداد مقارن با برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس می‌باشد (علیرغم متفاوت بودن موضوع دو نمایشگاه ) با توافق مسئولین دو نمایشگاه مقرر شد  تاریخ برگزاری ITE 2017 تغییر کند تا بر این اساس فعالین و متخصصین حوزه صنعت مالی و بانکی کشور بتوانند از هردو نمایشگاه تخصصی بهره مند شوند.
از این رو سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران از 2 الی 4 آبان ماه 1396 (۲۴ تا ۲۶ اکتبر ۲۰۱۷) در محل مجتمع نمایشگاهی شهر تهران  (بوستان گفتگو ) برگزار خواهد شد.
 
 فراخوان هم اندیشی، همگرایی و هم افزایی ملی
به گزارش ستاد خبری سومین نمایشگاه تراکنش ایران ، دبیرخانه  ITE آمادگی دارد پیشنهادات فعالان صنعت بانکداری و پرداخت را در عرصه های سیاستگذاری،برنامه ریزی و تعاملات بین المللی اجرا کند تا با این راهبرد ایران را مرکز ثقل فعالان صنایع مالی و بانکی منطقه قرار دهد.
به همین منظور دست یافتن به این هدف بزرگ از رهگذر همفکری، برنامه ریزی، همدلی ملی و همچنین تعامل خردمندانه با جهان امروز میسر است.
اطمینان داریم با نظرات و پیشنهادات شما شکوه و توانمندی ایرانی را همراه با حضور بانکها و شرکت های خارجی فعال در عرصه فناوری های نوین به نمایش خواهیم گذاشت.
شما می توانید با درنظر گرفتن مواردی از قبیل :
موضوعات پیشنهادی برای سمینارها و کارگاهها،
دعوت از پارتنرها و شرکت های خارجی،
اخذ نمایندگی برای کشورهای مختلف،
پیشنهاد موضوعات روز و چالش کسب و کارها،
معرفی سخنرانان داخلی و خارجی،
همکاری استارت آپ ها و طرح موضوعات روز فین تک،
پیشنهادات اجرایی،
حمایت و همکاری رسانه ای
سایر موارد
  ما را در این امر یاری نمایید.
 
از شما میخواهیم نظرات خود را از طریق info@itefaba.com آدرس ایمیل ارسال ، و یا با حضور در مرکز فابا به تشریح پیشنهادات خود بپردازید  تلفن : 66400114 - 021

سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران از 2 الی 4 آبان ماه 1396 (۲۴ الی۲۶ اکتبر ۲۰۱۷) در محل مجتمع نمایشگاهی شهر تهران  (بوستان گفتگو ) برگزار خواهد شد.