:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

رییس کانون ملی زنان بازرگان ایران در پيامي، رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني، رئيس پیشین مجمع تشخيص مصلحت نظام و از ياران صدريق امام و رهبري را تسليت گفت.

در اين پيام، سیده فاطمه مقیمی ارتحال جانگداز آيت الله هاشمي رفسنجاني را ضايعه اي دردناك عنوان کرد و اين ضايعه را به حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ، مردم فهيم ايران اسلامي و بيت شريف ايشان تسليت گفت .
کد خبر: ۸۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
اقتصادگردان- متن پيام سیده فاطمه مقیمی رییس کانون ملی زنان بازرگان ایران به شرح زير است.

"انا لله و انا اليه راجعون"

ارتحال يار ديرين امام (ره) و رهبري معظم انقلاب ، عالم جلیل القدر و سیاستمدار برجسته عصر حاضر ، حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني موجب اندوه فراوان گرديد.
بي شك نقش اساسي اين مجاهد نستوه در مبارزه با رژيم ستم شاهي، شكل گيري و پيشبرد نهضت اسلامي به رهبري امام راحل و عظيم الشان و همچنين خدمات ارزشمند ايشان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در جايگاه ها و مسئوليت هاي گوناگون سياسي، هيچگاه از ستور ماندگار تاريخ انقلاب اسلامي و خاطره مردم انقلابي ايران محو نخواهد شد .
آیت الله هاشمی رفسنجانی ستون انقلاب و کشور ، موجب اعتلای ایران و اسلام، حفظ وحدت، اقتدار نظام و رهبری بود همواره یاد و نام او بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.
اين مبارز خستگي ناپذير، عمر پر بركت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگي هرچه تمام تر انقلاب شكوهمند اسلامي ايران سپري كرد و نقش بي بديلي در به ثمرنشستن انقلاب و پويايي آن در عرصه ها و مقاطع گوناگون داشت.
اين ضايعه دردناك را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و ملت شريف ايران به ويژه همسر فداکار، فرزندان محترم و بستگان ایشان تسليت عرض نموده و از خداوند تبارك و تعالي براي آن مبارز و مجاهد دیندار ، علو درجات را آرزومندم.

سیده فاطمه مقیمی - رییس کانون ملی زنان بازرگان ایران