:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۸.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
ایمیدرو، گمرک، ایدرو، و شرکت ملی نفت

پیام تسلیت معاونان وزرای اقتصادی مهدی و مسعود کرباسیان، معظمی و کاردر به مناسبت درگذشت هاشمی رفسنجانی

معاونان وزرای اقتصادی در پی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای را اعلام کردند:
کد خبر: ۸۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
اقتصاد گردان - معاونان وزرای اقتصادی در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.


مسعود کرباسیان و کارکنان گمرک جمهوری اسلامی ایران

‌ارتحال جانسوز حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری که به حق یکی از بزرگترین شخصیت‌های تاریخ معاصر ایران و از استوانه‌های انقلاب اسلامی بود را به مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری، خانواده مکرم و گرانقدر ایشان و ملت عزیز ایران تسلیت می‌گوییم.

بی‌گمان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یگانه‌ای بود که آثار خدمات و زحمات ارزشمند ایشان در عرصه‌های مختلف برای همیشه در حافظه تاریخ و ذهن و خاطره ملت ایران باقی خواهد ماند. از خداوند متعال برای آن مجاهد خستگی‌ناپذیر و صبور، غفران الهی و برای بازماندگان شکیبایی مسئلت می‌نماییم.

علی کاردر- معاون وزیر نفت

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال استوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یار امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس تشخیص مصلحت نظام، خسرانی عظیم و ضایعه ای جبران‌ناپذیر است. بدون شک کارکنان شرکت ملی نفت که همانند تمام ملت شریف ایران خاطرات حضور ارزشمند و اثرگذار آن مرد بزرگ را در جای جای این  صنعت عظیم در یاد و خاطر  دارند از فقدان آن عزیز سفر کرده  اندوهگین و متاثر هستند.

گواه این سخن بازدید ماه گذشته ایشان از تاسیسات نفتی جزیره خارگ است که آخرین سفر کاری آن مرد تاریخ ساز بود. اینجانب ضمن تسلیت رحلت جانکاه این قهرمان ملی به تمامی همکاران ارجمند به نیابت از کارکنان شرکت ملی نفت ایران  این ضایعه غمناک را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور و همه بازماندگان ایشان تسلیت عرض می نمایم.

مهدی کرباسیان- رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)

انالله و اناالیه راجعون

عاشقان بار سفر بربسته‌اند / رشته جان از جهان بگسسته‌اند

«هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»
خبر ارتحال و عروج ملکوتی سردار بزرگ سیاست و مدیر مدبر بحرانها، عالم مجاهد، مبارز نستوه و خستگی ناپذیر، زعیم عالیقدر، یار دیرین انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عالم ربانی حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی بی نهایت موجب تأسف و تأثر عمیق شد و میلیونها نفر را ماتم زده نمود.

آن عالم زاهد از «سابقون» انقلاب اسلامی و از یاران و همراهان دیرین بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی بود که در روزها و سال‌های نخست انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی با مجاهدت و ایفای نقش موثر در مناصب و مسئولیت‌های مهم، از هیچ تلاشی برای خدمت به نظام و انقلاب فروگذار نکرد و عمری را با فروتنی در راه توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام برداشت و اینک با روحی شاد و مطمئن به سوی ملکوت اعلی پیوست.

اینجانب به نمایندگی از جامعه و خانواده بزرگ معدن و صنایع معدنی ایران، این ضایعه و مصیبت جبران ناپذیر و جانسوز را به حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دوستداران و عاشقان و بالاخص خاندان معظم و معزای آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با محمد و آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین مسئلت می‌نمایم. نامش را در تاریخ ایران‌زمین زنده و جاوید نگاه خواهیم داشت. خدایش او را در جوار رحمت خویش قرینِ نعمتی ابدی سازد که بایسته چنین رفعتی است.

منصور معظمی، مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) :

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت جانگداز و تابسوز یار دیرین و برجسته امام و رهبری، چهره درخشان دوران مبارزات اسلامی، فرمانده دلیر دوران دفاع مقدس و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب  تأثر وتألم فراوان گردید.

درگذشت نابهنگام این شخصیت بی بدیل و تاثیرگذار در صحنه سیاسی، اقتصادی و صنعتی کشور را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ریاست محترم جمهوری و عموم مردم و بویژه همکاران ارجمندم در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت های تابعه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و برای خاندان معزز این فقید سعید آرزوی صبر و شکیبایی از حضرت حق دارم.