:
كمينه:۱۹.۸۴°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

مراسم تقدیر از سپرده گذاران قرض الحسنه بانک صادرات ایران در منطقه شرق تهران

در این مراسم از 56 مشتری وفادار و خیراندیش بانک صادرات که سال هاست با هدف کمک به مردم، خانواده ها، رفع نیاز جوانان، بیماران و سایر متقاضیان، حساب قرض الحسنه باز کرده و در قرعه کشی برنده شده اند، تجلیل و قدردانی شد و به پاس حضور سبز و معنوی آنها در کمک به همنوعان، لوح یادبود و جوایزی از سوی بانک صادرات تقدیم شد.
کد خبر: ۸۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
اقتصاد گردان - مراسم اهدای جوایز حساب های قرض الحسنه بانک صادرات ایران در منطقه شرق تهران،  با حضور مدیران بانک صادرات در این منطقه، جمعی از پرسنل  و روسای شعب، تعدادی از مشتریان وفادار و خیراندیش و سپرده گذاران قرض الحسنه که در قرعه کشی جایزه بردند و سال ها صاحب سپرده های قرض الحسنه هستند، روز چهارشنبه 15 دی ماه 95 در شعبه 1229 بانک صادرات واقع در خیابان دماوند برگزار شد. 



عبدالرضا شریعتی مدیر اداره شعب شرق تهران بانک صادرات ایران،  طی سخنانی با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ قرض الحسنه گفت: مفاهیم ارزشی، انسانی، معنوی و ثواب این امر بیش از آن چیزی است که تاکنون گفته شده و با این امر خداپسندانه علاوه بر ثواب و دعای خیر مردم،  در شرایطی که بسیاری از نیازمندان و متقاضیان وام از جوانان گرفته تا خانواده ها و واحدهای اقتصادی به این منابع نیازمند هستند، آرامش روحی بیشتری برای افراد خیر و سپرده گذاران بانک فراهم شده است. 
وی افزود: این که با کسب سود، بخواهیم تنها به مصرف بیشتر توجه کنیم و ذهن خود و خانواده و دارایی های خود را با مشکلات مواجه کنیم و نگران خودروی خود باشیم که به آن خط نیفتد و... نمی تواند با ثواب و نتایج و آرامش روانی مشتریان قابل مقایسه باشد. آرامشی که در کمک به مردم  و خانواده ها و جوانان ایجاد می شود، به مراتب نتایج بهتری برای زندگی ما به همراه دارد.  




وی ادامه داد: تامین جهیزیه ازدواج، تعمیر مسکن، کمک به ازدواج و تامین نیازهای اولیه جوانان، شفای بیماران نیازمند و... موضوعاتی است که با خرج کردن پول در امور دیگر زندگی دنیوی قابل مقایسه نیست و آرامش و معنویت و ثوابی که برای ما ایجاد می کند به مراتب منافع بهتری برای آینده ما و خانواده به همراه دارد و دنیا و آخرت سپرده گذاران قرض الحسنه را تضمین می کند و دعای خیر و برکت و ثمرات نیک آن برای عزیزان و اعضای خانواده تا ابد باقی خواهد ماند و همین نتایج پر برکت است که بسیاری از انسان های پاک سرشت را به سمت قرض الحسنه، خیریه، وقف و... هدایت کرده و نام نیک آنها را در تاریخ ثبت کرده است. 
وی تصریح کرد: امروز کسانی که با حساب های قرض الحسنه به مردم کمک کرده اند به خود و خانواده افتخار می کنند که با این کار انسان دوستانه، سهمی در بهبود زندگی مردم داشته اند و به خاطر آرامشی که احساس می کنند خود را در رفع مشکلات جامعه سهیم می دانند و جامعه و بانک نیز از آنها تقدیر کرده و نام نیک آنها را تا ابد در تاریخ این کشور و امور خیریه ثبت کرده است. 



مهین دخت صفا بخش معلم بازنشسته که بیش از 20 سال مشتری بانک صادرات است با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ قرض الحسنه برای کمک به نیازمندان گفت: کسانی که در کار خیر و خداپسندانه یعنی سپرده گذاری قرض الحسنه و بدون کسب سود مشارکت فعال دارند، با شرکت در این امر خیر، علاوه بر کسب رضای خداوند متعادل، آرامش روحی و احساس تعلق به مردم و رفع مشکلات و نیازهای خانواده ها و افراد نیازمند را  برای خود و خانواده به همراه داشته اند و با این فعالیت انسان دوستانه دعای خیر مردم را به همراه دارند. 
وی  به عنوان  بزرگترین فرد حاضر در جلسه که بالاترین سن را در بین مشتریان بانک در این مراسم داشت، افزود: بانک صادرات به خاطر پرسنل خوب و متخصص که سرمایه اصلی این بانک است، محیطی را برای مشتریان ایجاد کرده که مردم و مشتریان احساس تعلق به این بانک دارند و در این 20 سال که مشتری بانک بوده ام جز احترام به مشتری چیزی ندیده ام و این محیط بانکی مناسب، عامل تشویق و حضور مستمر ما برای تداوم سپرده گذاری و افزایش موجودی بوده و ما تشویق شده ایم که با این کار به نیازمندان وام قرض الحسنه کمک بیشتری داشته باشیم. 


کیانا گودرزی 9 ساله به عنوان کوچکترین مشتری حاضر در جلسه، که پدر و مادر او  از سه سالگی در بانک صادرات با هدف آینده نگری برای فرزندشان حساب قرض الحسنه باز کرده اند و در قرعه کشی برنده شده است، نیز در پاسخ به پرسش مجری جلسه که جایزه نقدی خود را می خواهی چگونه خرج کنی، گفت: هنوز تصمیم نگرفته ام! و  بانک صادرات را دوست دارم و 6 سال است که به کمک پدر و مادرم، پول خود را در حساب قرض الحسنه سپرده گذاری کرده ام.