:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۴.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

کارگزاری بانک سامان رئیس هیات‌مدیره کانون کارگزاران بورس شد

شرکت کارگزاری بانک سامان به عنوان رئیس هیات‌مدیره کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار برگزیده شد.
کد خبر: ۸۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

خبراقتصادی - به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، در نخستین جلسه دوره جدید هیات‌مدیره کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار که با حضور منتخبان برگزار شد، شرکت کارگزاری بانک سامان با مدیرعاملی حمیدرضا مهرآور، با کسب بیشترین آرا به سمت رییس هیات‌مدیره برگزیده شد.

این گزارش حاکی است، کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار با هدف کمک به ایجاد یک بازار اوراق بهادار عادلانه، رقابتی و کارآ در کشور به منظور جلب اعتماد سرمایه‌گذاران و تنظیم روابط میان اعضای کانون با یکدیگر و با سایر اشخاص تشکیل شده است. بر اساس قانون بازار اوراق بهادار، انجام فعالیت کارگزاری و بازارگردانی در تمام بورسها و بازارهای خارج از بورس بدون عضویت در کانون کارگزاران غیرقانونی است.

براساس این گزارش، ترکیب هیات‌مدیره کانون در دوره جدید عبارت از شرکت‌های کارگزاری بانک سامان، بانک آينده، آتيه، بانک کارآفرین، آفتاب درخشان، بانک توسعه صادرات و کارآمد است که در انتخابات هفته گذشته، شرکت کارگزاری بانک سامان بیشترین آرا را به دست آورد.

گفتنی است، شرکت کارگزاری بانک سامان (سهامی خاص) به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های کارگزاری بورس کشورمان، از شرکت‌های عضو گروه مالی سامان به شمار می‌رود.