:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

خرید و فروش ارز به قیمت آزاد در شعب بانک سامان

ضوابط خرید و فروش ارز به قیمت آزاد در در شعب بانک سامان اعلام شد.
کد خبر: ۸۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

خبراقتصادی - به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، مدیریت بین‌الملل بانک با اعلام این خبر تصریح کرد: بانک سامان به‌عنوان یکی از بانک‌های معتبر در زمینه فعالیت‌های بین‌المللی، هم‌راستا با سیاست‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و برای ایجاد ثبات در بازار ارز کشور، براساس نرخ اعلام‌شده در سامانه سنا اقدام به خریدوفروش ارز می‌کند.

این گزارش می‌افزاید، تمام درآمدهای ارزی حاصل از صادرات کالاهای غیرنفتی (ارز حاصل از صادرات)، ارز ورودی به کشور از طرف نمایندگی های دیپلماتیک مقیم ایران، درآمدهای ارزی حاصل از ارایه خدمات فنی و مهندسی (ارز حاصل از صادرات)، ارز ورودی به کشور از طریق دفاتر بانک‌های خارجی بابت هزینه‌های جانبی دفاتر مذکور و ارز ورودی به کشور از طریق سرمایه‌گذاران خارجی، قابل معامله به نرخ آزاد در شعب بانک در سراسر کشور هستند.

این گزارش حاکی است، بانک سامان با توجه به نیاز ارزی متقاضیان و در حد مقدورات نسبت به خرید ارز آزاد این مشتریان اقدام خواهد کرد و ارزهای خریداری‌شده در چارچوب مجموعه مقررات ارزی قابل فروش به مشتریان است.

براساس این گزارش، نرخ خرید‌ و فروش ارزها به‌صورت ساعتی و برمبنای معاملات ثبت‌شده در سامانه سنا به نشانی www.sanarate.irتوسط بانک مرکزی تعیین می‌شود.