:
كمينه:۱۹.۸۴°
بیشینه:۲۱.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
محسن شمشيري

توضيحات سردبير و پوزش از مخاطبان گرامي

براساس قانون مطبوعات، مقررات وزارت ارشاد و هيات نظارت بر مطبوعات و رسانه ها، پايگاه هاي خبري بايد در فضاي مجازي و عمومي و اينترنت داراي مجوز با دامنه آي آر باشند كه مشخصه فعاليت در ايران است.
کد خبر: ۸۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
خبراقتصادي - براين اساس، سايت خبراقتصادي بعد از 6 سال فعاليت از سال 1390 تا امروز، با دامنه khabareghtesadi.com   ناگزير به انتخاب نام اقتصادگردان با دامنه آي آر شده است و ازتاريخ 7 دي ماه 95 فعاليت خود را  با دامنه  eghtesadgardan.ir ادامه مي دهد. 



ضمن پوزش از مخاطبان گرامي،  به اطلاع مي رسانيم كه امكان دسترسي به سايت از طريق  khabareghtesadi.com   همچنان وجود دارد و هر خبري كه با دامنه خبراقتصادي انتخاب شود به سايت هدايت مي شود و مشكلي براي انتخاب اخبار قبلي كه در آرشيو و سابقه كاري و فعاليت خود داريد، وجود ندارد. مديريت و روش كارسايت هيچ تغييري نكرده و دراين سايت همچنان خبرهاي قبلي سايت خبراقتصادي قابل مشاهده است. 
به عنوان مثال  كساني كه قبلا براي دسترسي به شاخص هاي نرخ تورم از سال 1338 تاكنون به خبر   http://khabareghtesadi.com/fa/news/1264 مراجعه مي كردند همچنان مي توانند با همين آدرس به خبر مورد نظر خود وارد شوند. اما به محض انتخاب اين لينك، به صورت خودكار به آدرس  http://eghtesadgardan.ir/fa/news/1264 هدايت مي شود و مخاطبان گرامي همان خبر موردنظر خود را مانند گذشته دريافت مي كنند.
براين اساس، در صورتي كه با دامنه خبراقتصادي، خبري را انتخاب اما اقتصادگردان را مشاهده كرديد، دچار ترديد نشويد زيرا خبر مورد نظر شما با دامنه اقتصاد گردان باز شده است و تمام اخبار قبلي بادامنه خبراقتصادي، از اين پس روي دامنه اقتصاد گردان باز مي شود و اصطلاحا دايورت، فور وارد يا هدايت و انتقال داده مي شود. 
به همين منظور براي اطلاع مخاطبان گرامي، حتي در لوگوي سايت، خبراقتصادي را يادآوري كرده ايم تا مخاطبان تصور نكنند كه خبراقتصادي تعطيل شده و يا به مديريت ديگري منتقل شده است. 
سايت خبراقتصادي يا اقتصادگردان كماكان با هر دو دامنه دات كام و دات آي آر  تحت مديريت محسن شمشيري و در خدمت مخاطبان و علاقه مندان به مسائل اقتصادي است. 
باعث افتخار است كه از نظرات مخاطبان گرامي براي پربارتر شدن اخبار و تحليل هاي سايت و رونق كسب وكارهاي مختلف استفاده كنيم. 
شما مي توانيد بيش از 84 هزار خبر سايت خبراقتصادي را بادامنه اقتصاد گردان دريافت كنيد.