:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
با حمايت موسسه اعتباري ثامن:

همايش ملي بانکداري اسلامي شيروان برگزار شد

همايش ملي بانکداري اسلامي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شيروان با حضور اقتصاددانان و کارشناسان بانکداري اسلامي با حمايت موسسه اعتباري ثامن برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱



خبراقتصادی - به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن؛ در اين همايش بيش از 100 مقاله از سراسر کشور در 11 محور و موضوع به دبيرخانه اين همايش رسيده است که تعدادي مقاله به‌صورت سخنراني و پوستر ارائه شد.

اين همايش با حضور برخي ميهمانان کشوري و صاحب‌نظر در مسائل بانکداري اسلامي، فقه اسلامي و اقتصادي ازجمله حجت‌الاسلام دکتر چيت‌سازيان مدرس و عضو هيئت‌علمي دانشگاه شهيد مطهري، دکتر رضوي عضو هيئت‌علمي دانشگاه و نيز حجت‌الاسلام عبادي عضو هيئت‌علمي موسسه فقه اقتصادي طيبات با ارائه سخنراني‌ها و مقالاتي پيرامون بررسي تطبيقي بانکداري اسلامي با بانکداري روز، تأثيرات بانکداري بدون ربا بر پيشرفت توليد در کشور برگزار شد.

در اين همايش لوح تقديري از طرف رئيس همايش و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد شيروان به مديرعامل موسسه اعتباري ثامن اعطا شد.

بر اساس اين گزارش همايش مقاله مشترک جواد شهيدي معاون سرپرستي خراسان جنوبي و مظفر روحاني از همکاران اين سرپرستي با موضوع " مفهوم و رابطه بين استراتژي رقابتي بين‌بانکي بر عملكرد مالي در بانک‌ها " پذيرفته شد.

رونمايي از کتاب و سي دي مقالات برگزيده همايش، تجليل از مقالات برگزيده و برگزاري نشست‌هاي تخصصي از ديگر برنامه‌هاي جانبي همايش ملي بانکداري اسلامي در شيروان بود.