:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
ابراهيم حمیدی مدیرعامل بیمه ایران معین خبر داد

پرداخت سود 24.9 درصدي بيمه مان در سال 94 و پيش بيني سود 24 درصدي سال 95

اعلام پرداخت 24.9 درصد سود مشارکت بیمه زندگی مان در سال 1394 به عنوان موفقیتی بزرگ که توسط شرکت بیمه ایران معین تحقق یافته است و مژده پرداخت 24 درصد سود مشارکت این بیمه نامه در سال 1395 برای بیمه نامه های سال ۹۴، موفقيتي قابل تقدير است كه رضايت مشتريان را به همراه داشته است
کد خبر: ۸۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
خبراقتصادي - ابراهيم حمیدی، مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین و عضو شورای راهبردی بیمه های زندگی بیمه ایران، در همایش بازاریابی بیمه های زندگی  برای شبکه فروش استان تهران  بیمه ایران گفت: فروش بیمه زندگی مان از مرز نیم میلیون بیمه نامه عبور کرده و به رشد 200 درصدی حق بیمه وصولی و رشد 40 درصدی بیمه نامه صادره در سال 95 به نسبت سال قبل  دست یافته ایم.




 وي این موفقیت را حاصل طراحی متمایز بیمه زندگی مان، تلاش و پشتکار شبکه فروش شرکت سهامی بیمه ایران و مرهون پشتیبانی های مدیران و کارشناسان شرکت  هاي بیمه ایران و بیمه ایران معین در سایه برند معتبر شرکت سهامی بیمه ایران ارزيابي كرد و افزود:  اعلام پرداخت 24.9 درصد سود مشارکت بیمه زندگی مان در سال 1394 به عنوان موفقیتی بزرگ که توسط شرکت بیمه ایران معین تحقق یافته است و مژده پرداخت 24 درصد سود مشارکت این بیمه نامه در سال 1395 برای بیمه نامه های سال ۹۴، موفقيتي قابل تقدير است كه رضايت مشتريان را به همراه داشته است.
وي خاطر نشان كرد: در صورتی که از این محصول بیشتر حمایت  شود و شبکه فروش این محصول و کارکردهای اصلی آن که همان پوشش های بیمه ای است بهتر شناخته شود و در معرفی آن به مردم صداقت و شفافیت را در راستای مسوولیت های حرفه ای خود  به کار ببريم، مي توان با ارائه بهتر و بیشتر بیمه زندگی مان به جامعه خدمت كرده و رضايت مردم را جلب کنیم. چرا که مردم جامعه ما به بیمه های زندگي بسيار نیاز دارند و ما خود را متعهد به ارائه بهترین محصول و جلب رضایت مشتریان می دانیم.



وی خطاب به شبکه فروش تاکید کرد: در بخش فروش، مزایای بیمه ای بیمه نامه ها بايد بیش تر مورد توجه قرار گیرد  و به عنوان مشاور بیمه ای، بر اساس نیاز مشتری، محصول مشخصي را به  مشتریان پیشنهاد  كنيم و مثلا اگر مشتري به سرمایه گذاری نياز دارد، او را راهنمایی كنيم كه در بازارهای مناسب و مطلوب سرمایه گذاری کند.
وی از همکاران خود در شبکه فروش تقاضا کرد در فروش بیمه زندگی مان غلو نکنند و وعده ای را به مشتریان که شرکای تجاری ما هستند بدهند که در بیمه نامه مان وجود دارد. بايد دقيقا همان خدمات و سود و منافعي كه در بيمه زندگي مان وجود دارد را به فروش عينا انتقال دهيم و اطلاع رساني كنيم.