:
كمينه:۲۳.۷۳°
بیشینه:۲۴.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
26 بهمن 95 در مرکز همایش های وزارت امور خارجه

نخستین اجلاس سراسری رهبران مشتری مدار برگزار می شود

نخستین اجلاس سراسری رهبران مشتری مدار، با هدف بررسی نقش مشتری مداری در افزایش تولیدات داخلی، 26 بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های وزارت امور خارجه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
خبراقتصادی - به گزارش دبیرخانه این اجلاس، با توجه به بند 30 سیاست های ابلاغی برنامه ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استاندارد سازی کشور و در راستای سیاست های کلان دولت تدبیر و امید در توانمند سازی اقتصاد ملی ، نخستین اجلاس سراسری رهبران مشتری مدار برگزار می شود.





نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار به عنوان یک مزیت رقابتی، تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان،اشتراک دانش و تجارب متخصصین و مسئولین و نخبگان مدیریت ایران و جهان ، آموزش شناسایی نیاز مشتریان جهت ایجاد راهی برای خلق بازارهای جدید، از جمله اهداف برگزاری این اجلاس یک روزه به شمار می رود.
مجلس شورای اسلامی، شهرداری تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی از جمله حامیان و مشارکت کنندگان ای اجلاس به شمار میروند که قرار است در پایان این مراسم از واحدهای نمونه در حوزه مشتری مداری تجلیل به عمل آید.
علاقه مندان جهت شرکت در این اجلاس که توسط گروه بین الملل عصر نوین و شرکت اسپرلوس برگزار می شود می توانند با شماره تماس  021۲۲۰۴۱۹۳۶تماس حاصل نمایند.