:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
کتاب حقوق کاربردی در هفته کتاب منتشر شد

دعاوی امور حسبی، رای غیابی، اعسار، تقسیط، واخواهی، تامین خواسته و دلیل

کتاب حقوق کاربردی در حوزه دعاوی امور حسبی، اعسار و تقسیط، رای غیابی و واخواهی، تامین خواسته، دستور موقت و تامین دلیل در هفته کتاب و توسط انتشارات جنگل منتشر شد.
کد خبر: ۸۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
خبراقتصادی - این کتاب که به همت و کوشش جمعی از وکلای دادگستری و کارشناسان و اساتید دانشگاه، قضات سابق تجدید نظر،  از جمله عباس بشیری، عبدالرحمن رسولی،  دکتر جهانبخش سالاریان، لیلا رسولی، مجمد جهان تیغ، بهنام زمانی کیا،ایرج کچویی، احمد حیدری، سعید خمسه،  و انسیه بشیری، تالیف و جمع آوری شده، نکات کاربردی قابل توجهی را برای علاقه مندان و استفاده وکلا و مراجعه کنندگان به محاکم دادگستری، و... مورد توجه قرار داده است. 



علاقه مندان برای تهیه کتاب، می توانند از طریق انتشارات جنگل در تهران با شماره تلفن 66482830 – 021 و یا شماره تلفن 09121271413 اقدام  نمایند. 

همچنین برای کسب اطلاع و خرید سایر آثار انتشارات جنگل و این گروه حقوقی اقتصادی، و خرید بیش از 42 اثر حقوق کاربردی در زمینه های  قراردادها، اراضی، آب، ساختمان، آپارتمان، کاروگارگری، وقف، نسق، ..... می توانند با انتشارات جنگل تماس حاصل فرمایند. 
جهت مشاوره حقوقی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتاب ها و آثار حقوق کاربردی و نمونه دادخواست ها و قراردادها، می توانید با نویسنده آثار، آقای عباس بشیری وکیل پایه یک دادگستری، پژوهشگر، محقق و نویسنده بیش از 42 اثر حقوق کاربردی تماس حاصل فرمایید 09121271413

عباس بشیری مولف 42 اثر حقوق کاربردی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دادخواست جنگل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
ده نمونه جاددادخواست نشرچنگل66482830