:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
حقوق کاربردی و راهنمای مراجعین به دادگستری در هفته کتاب منتشر شد

کتاب ضمانت نامه، حواله، تسهیلات بانکی، اسناد تجاری، بیمه نامه، اعتبارنامه، بارنامه، رهن، وثیقه

کتاب حقوق کاربردی در حوزه ضمانت نامه ها و تسهیلات و اسناد بانکی، اسناد تجاری، حواله ها، اعتبار نامه ها، بارنامه، بیمه نامه، رهن، وثیقه و... توسط انتشارات جنگل در هفته کتاب در اواخر آبان 1395منتشر شد.
کد خبر: ۸۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
خبراقتصادی - این کتاب برای کلیه قراردادهای بانکی، پیمان ها، تفاهم نامه ها، گمرکات، وزارتخانه ها، شرکت های دولتی ... و تامین نیاز فعالان اقتصادی و شرکت ها در زمینه های مختلف حقوق کاربردی و قراردادهای اقتصادی و تجاری قابل استفاده است. 






همچنین مقررات و رویه های قضایی مرتبط با آنها جهت استفاده و راهنمایی کلیه علاقه مندان و فعالان اقتصادی و حقوقی، حقوق دانان، کارشناسان بانکی، وکلا و مراجعه کنندگان به دادگستری در این کتاب آمده است. 


این کتاب که به همت و کوشش جمعی از وکلای دادگستری و کارشناسان اقتصادی و اساتید دانشگاه، از جمله عباس بشیری، دکتر محمدعلی مرادی بنی، دکتر احمد حیدری، سعید خمسه، احمد اعتماد، غلامرضا معتمدی، محسن شمشیری و قاسم بشیری تالیف و جمع آوری شده، شامل 1200 صفحه مطالب مرتبط با موضوعات بانکی، بیمه ای، اسناد تجاری و رویه های قضایی است و علاوه بر مطالب علمی، نکات کاربردی قابل توجهی را برای علاقه مندان و استفاده وکلا و مراجعه کنندگان به محاکم دادگستری، بانک ها و مراکز اقتصادی و تجاری و... مورد توجه قرار داده است. 

علاقه مندان برای تهیه کتاب، می توانند از طریق انتشارات جنگل در تهران با شماره تلفن 66482830 – 021 و یا شماره تلفن 09121271413 اقدام  نمایند. 


برای کسب اطلاع و خرید سایر آثار انتشارات جنگل و این گروه حقوقی اقتصادی، و خرید بیش از 42 اثر حقوق کاربردی در زمینه های  قراردادها، اراضی، آب، ساختمان، آپارتمان، کاروگارگری، وقف، نسق، ..... می توانند با انتشارات جنگل تماس حاصل فرمایند. 
همچنین جهت مشاوره حقوقی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتاب ها و آثار حقوق کاربردی و نمونه دادخواست ها و قراردادها، می توانید با نویسنده آثار، آقای عباس بشیری وکیل پایه یک دادگستری، پژوهشگر، محقق و نویسنده بیش از 42 اثر حقوق کاربردی تماس حاصل فرمایید 09121271413
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
عالی ضمانتنامه
دادخواست جنگل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
نمونه داددخواست نشرجنگل 66482830