:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵

مسکو زمین شطرنج غزال های ایرانی و معرفی محصولات ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو توانسته با تولید و عرضه محصول با کیفیت، در بازار رقابت جهاني حضور یابد.
کد خبر: ۸۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
خبراقتصادی - مطالعه بازارهای جهانی خودرو و کار با شرکت های بزرگ خودروسازی جهان، تاکید بر موضوعات زیست محیطی در فرآیند تولید و ارزیابی و سنجش محصولات تولیدی با شاخص سازگاری با محیط زیست موجب شده تا این خودرو ساز ایرانی بتواند خیز بلندی  برای ورود به بازارهای جهاني بردارد.



بازار روسیه و حضور در نمایشگاه بین المللی دوسالانه خودروی این کشور فرصتی است تا این خودروساز ایرانی، توان، استعداد و نبوغ مهندسان خود را با عرضه محصولات جدید در یکی از بازارهای استراتژیک به رخ جهان بکشد.

این خودروساز ایرانی با تعیین گروه های هدف خود در جامعه مشتریان، تلاش کرده تا علاوه بر تولید محصول با کیفیت به عنوان یک تعهد حرفه ای، نسبت به تامین خدمات پس از فروش گسترده در بازارهای هدف خود اقدام کند. تامین خدمات، وجه تمایز گروه صنعتی ایران خودرو در بازار های رقابتی است.

این گروه صنعتی در پی تطابق محصولات خود از جمله دنا، رانا و سورن توربو شارژ با استانداردهای کشور روسیه است و با دست یابی به این امر عرصه را بر نام آوران این صنعت در روسیه تنگ خواهد کرد.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی خودرو مسکو در سه سالن برگزار می شود. در این نمایشگاه خودروسازانی از جمله لادا، ولوو، هیوندا و شرکت های چینی حضور دارند.