:
كمينه:۷.۷۹°
بیشینه:۹.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بانک صنعت و معدن تامین کننده مالی طرح لاستیک بارز کردستان

اصغر شهنواز مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه لاستیک بارز کردستان گفت : هم اکنون با مشارکت بانک صنعت و معدن حدود ٦ هزار و ٢٣٧ میلیارد ریال تامین مالی ریالی و ٩٣ میلیون و ٧٠٠ هزار یورو پرداخت تسهیلات ارزی برای این طرح انجام شده است .
کد خبر: ۸۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
خبراقتصادي - وی اظهار کرد: ا لاستیک سازی بارز کردستان ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود پس از تکمیل فاز نهایی ، برای ٩٦٠ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کند.
وی تصریح كرد:این کارخانه در صورت راه اندازی سالانه بیش از ٤٤ هزار تن شامل شش میلیون حلقه لاستیک را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.
شهنوازتصریح كرد: در صورت تامین اعتبارات کارخانه لاستیک بارز کردستان تا پایان بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.
بنا به گفته این مدیر صنعتی عملیات احداث کارخانه لاستیک سازی بارز کردستان در سال ١٣٨٨ در زمینی به مساحت بیش از ٤٤ هکتار و در شهرک صنعتی شهرستان دهگلان شروع شده و هم اکنون یکی از خطوط تولید آن با اشتغالزایی ١٥٠ نفر فعالیت می کند.
گفتنی است محمدرضا فیاض معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت روز پنجشنبه گذشته از بخش های مختلف این شركت بازدید و با تاکید بر سرعت اجرا و اتمام این طرح صنعتی از مسئولان درخواست کرد تا با بازدیدهای مکرر برای حل مشکلات این کارخانه اقدامات جدی انجام دهند.