:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

محصولات جديد ايران خودرو در راه بازار؛ دنا جدید با موتور توربوشارژ و مجهز به سانروف

معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو در حاشيه نمايشگاه بين المللي خودرو مشهد در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: دناي جديد با قيمت كمتر از 50 ميليون تومان عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸
خبراقتصادی - مصطفي خان كرمي، از عرضه تندر 90 فيس ليفت شده خبر داد و گفت: اين خودرو جايگزين تندر 90 اتومات فعلي مي شود.



وي به نقش ايران خودرو در تنظيم و كنترل بازار خودرو كشور اشاره كرد و گفت: هر محصولي كه متناسب با نياز مشتري بوده و قابليت رقابت داشته باشد، مي تواند در ايران خودرو توليد و عرضه شود.

معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو ضمن رد ركود در بازار خودرو كشور اظهار كرد: فروش ايران خوردو از ابتداي سال جاري تاكنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد رشد داشته است.

وي تاكيد كرد: روش هاي فروش ايران خودرو در جهت جلب و جذب مشتريان تغيير كرده و ايران خودرو عرضه هيچ يك از محصولات خود را به بازار محدود نكرده است.

وي با اشاره به نمايش محصولات مشترك ايران خودرو و پژو در نمايشگاه مشهد خاطرنشان كرد:‌ يكي از اهداف حضور ايران خودرو در اين نمايشگاه ارزيابي نظر مشتريان نسبت به محصولات ايكاپ و آشنايي و استفاده از ديدگاه هاي مشتريان در طراحي و توليد خودرو است.

خان كرمي يادآور شد: پيش فروش خودروي كپچر با موعد تحويل بهمن و اسفندماه امسال آغاز شده است. وي از عرضه گراندويتاراي جديد خبر داد و گفت: محصول پژو 207 جديد كه داخلي سازي شده نيز به زودي عرضه خواهد شد.