:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
امین محمدی مدیر بیمه‌های عمر انفرادی اعلام كرد؛

معرفي پوشش هاي اضافي و جديد بیمه زندگی در بيمه پارسيان

بیمه پارسیان محصول بيمه اي جديد در حوزه بيمه هاي زندگي را طراحی کرده که پوشش های اضافی این بیمه نیز مجوزهای لازم از بیمه مرکزی را دریافت کرده است
کد خبر: ۷۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
خبراقتصادي - امین محمدی مدیر بیمه‌های عمر انفرادی بیمه پارسیان در گفت وگويي، با معرفي پوشش هاي اصلي بيمه اي، عمر انفرادي، عمر و سرمايه گذاري،  پوشش هاي تكميلي واضافي،  محصولات بيمه اي جديد در حوزه بيمه هاي زندگي، جديدترين پوشش هاي اضافي و جديد بيمه پارسيان را معرفي كرد. 




محصولات و  پوششهاي اصلي بيمه اي، در حوزه هاي مديريت بيمه هاي عمر انفرادي در بيمه پارسيان شامل چه مواردي است؟

محصولات اصلي شركت بيمه پارسيان،‌ مديريت بيمه هاي عمر انفرادي، شامل  بيمه نامه هاي عمر ساده زماني، بيمه نامه عمر ساده زماني با سرمايه نزولي(مانده بدهكار)، بيمه نامه عمر و سرمايه گذاري، بيمه نامه عمر و سرمايه گذاري با رويكرد طرح سنوات و بيمه نامه عمر و سرمايه خانواده است كه در اختيار هموطنان محترم در سراسر ايران قرار دارد و متقاضيان مي توانند با مراجعه  به شبكه گسترده فروش شركت بيمه پارسيان در اقصي نقاط كشور نسبت به خريداري اين محصولات و پوشش هاي بيمه اي اقدام نمايند.
 همچنين كارشناسان بيمه اي بيمه پارسيان در مجتمع ها و شعب بيمه اي كل كشور، آماده مشاوره و راهنمايي مشتريان در زمينه خريد محصول بيمه اي، مناسب با نياز و خواسته شان مي باشند.



علاوه بر پوشش هاي اصلي، چه پوشش ها و طرح هايي در جهت تكميل نيازهاي بيمه اي افراد جامعه در مديريت بيمه هاي عمر انفرادي شركت بيمه پارسيان در نظر گرفته ايد

پوششهاي تكميلي ما در قالب پوششهاي اضافي، و براساس نيازها و تقاضاي هموطنان محترم طراحي شده است.اين پوششها در حال حاضر شامل تامين كمك هزينه هاي درمان بيماري هاي خاص و صعب العلاج تا سقف 300 ميليون ريال، پرداخت سرمايه تا سه برابر سرمايه فوت بيمه نامه، در صورت فوت ناگهاني بيمه شده در اثر حوادث، پرداخت سرمايه در صورت از كارافتادگي و نقص عضو بيمه شده در اثر خطرات ناشي از حادثه تا سقف 500 ميليون ريال  و معافيت بيمه گذار بيمه نامه  از پرداخت بخشي از حق بيمه، در صورت از كارافتادگي دائم و كامل بيمه شده در اثر حادثه يا بيماري است  كه در صورت درخواست بيمه گذار در زمان صدور بيمه نامه يا پس از صدور بيمه نامه (طي الحاقيه)، در اختيار ايشان قرار خواهد گرفت.

با توجه به فضاي رقابتي در صنعت بيمه و به عنوان يكي از شركتهاي معتبر و پيشتاز در حوزه بيمه هاي عمر انفرادي، چه تدابير و تمهيداتي در خصوص طراحي محصولات و پوشش هاي جديد انديشيده ايد

اتفاقا يكي از دغدغه هاي هميشگي اين مديريت، طراحي محصولات بيمه اي جديد در حوزه بيمه هاي زندگي است . در همين راستا يكي از معيارهاي موفقيت شركتهاي بيمه، ارائه محصولات و پوششهاي بيمه اي بر اساس نيازها و خواسته هاي بالقوه بازار است . بيمه هاي زندگي به عنوان يكي از رشته هاي روبه توسعه در صنعت بيمه كشور مطرح بوده و در اين راستا شركتهاي بيمه بايد با مطالعه و تحقيقات در بازار و ارائه محصولات متناسب با نيازهاي متفاوت افراد جامعه، رسالت خود را به نحو احسن به انجام رسانند.
يكي از مدرنترين، سودمند ترين و رايج ترين محصولات در حوزه بيمه هاي زندگي و در سبد محصولات بيمه اي اين شركت، بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري است  كه شامل پوشش اصلي فوت به هر علت در مورد بيمه شده و يك سرمايه گذاري مدون و سيستماتيك است .
يكي از راههاي غني سازي و ايجاد مطلوبيت افزون تر در رشته بيمه اي عمر و سرمايه گذاري طراحي و ارائه پوششهاي اضافي مطلوب و متناسب با نيازهاي افراد جامعه است. اهميت اين موضوع به حدي است  كه وجود پوششهاي اضافي مناسب در بيمه عمر و سرمايه گذاري موجب افزايش قابل توجه تابع تقاضاي اين محصول و ارتقاي ميزان سطح رضايتمندي و وفاداري بيمه گذاران اين رشته بيمه اي شده و خواهد شد، زيرا پوششهاي اضافي جديد طراحي شده، قابليت ارائه به بيمه گذاران بالفعل و بالقوه را داراست .در همين راستا شركت بيمه پارسيان به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي بيمه اي در كشور، همواره در زمينه طراحي و ارائه پوششهاي جديد در حوزه بيمه هاي زندگي در جمع پيشروهاي بازار قرار داشته است.

پوششهاي اضافي

پوششهاي اضافي زير از طرف اين مديريت طراحي شده و با اخذ مجوزهاي قانوني از بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران، به زودي در اختيار هموطنان قرار خواهد گرفت.
- پوشش اضافي پرداخت هزينه هاي پزشكي در صورت بروز حوادث كه معادل 20 درصد سرمايه فوت در اثر حادثه و تا سقف 400 ميليون ريال، بيمه شده را در برابر هزينه هاي پزشكي و بيمارستاني ناشي از بروز حوادث، تحت پوشش قرار مي دهد.
- پوشش معافيت بيمه نامه از كل حق بيمه در صورت از كارافتادگي دائم و كامل بيمه شده، ناشي از حوادث يا بيماري، كه بيمه نامه را از كل حق بيمه (هم بخش فني و هم بخش سرمايه گذاري) معاف مي دارد.
- پوشش پرداخت مقرري روزانه در صورت بستري شدن بيمه شده در بيمارستان به علت حادثه، كه اين پوشش رقمي معادل 5 در هزار سرمايه فوت در اثر حادثه را در صورت تحقق حادثه تحت پوشش و از چهارمين روز بستري شدن بيمه شده در بيمارستان، تا سقف 90 روز، در اختيار ايشان قرار مي دهد. 
- پوشش پرداخت مستمري به بيمه شدگان در صورت از كارافتادگي دائم و كامل ايشان، كه پرداخت مستمري به ميزان حداكثر چهار برابر حق بيمه را براي مدت 12 سال و در صورت از كارافتادگي دائم و كامل بيمه شده، تضمين مي نمايد.
- پوشش پرداخت سرمايه بيكاري در صورت از كارافتادگي دائم و كامل بيمه شده كه سرمايه اي معادل 70 درصد سرمايه فوت در اثر حادثه را، تا سقف 1 ميليارد ريال، در صورت از كار افتادگي دائم و كامل بيمه شده، در اختيار بيمه شده قرار مي دهد