:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

درخشش بانک مسکن در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

بانک مسکن موفق به کسب دو رتبه اول در بخش پوستر و بخش برنامه های کاربردی(اپلیکیشن)، رتبه دوم بخش مولتی مدیا و رتبه سوم در بخش ویژه نامه در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی شد
کد خبر: ۷۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

خبر اقتصادی - براساس اعلام نتایج از سوی هیأت داوران یازدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی ها که به صورت ملی و در میان سازمان ها و دستگاه های اجرایی از سراسر کشور برگزار شد؛ پوسترهای طرح 77 و معرفی خدمات بانکداری الکترونیک ، نرم افزار واقعیت افزوده (فرابین) ، مولتی مدیای چگونه صاحب خانه شویم و ویژه نامه همایش مدیران بانک مسکن در زنجان ، حایز رتبه های برتر شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن،  در بخش رقابتی این جشنواره هفت حوزه شامل بهترین برنامه انتشاراتی ، نشریه داخلی برتر، انتخاب انتشارات در حوزه کتاب ، بروشور، پوستر، عکس، ویژه‌نامه ، فیلم و تیزر، انتخاب برترین و بهترین ارتباط الکترونیکی در حوزه وب‌سایت ، مولتی مدیا ، برنامه های کاربردی(اپلیکیشن ها) و نسخه موبایلی سایت ، انتخاب بهترین تبلیغ مکتوب در حوزه تبلیغات در نشریات، رپرتاژآگهی،انتخاب بهترین تحلیل محتوا ( تحلیل محتوا در خصوص بریده جراید و نشریات سازمانی ) و در نهایت انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی مورد بررسی قرار گرفت که بانک مسکن همچون سال های گذشته در بیشتر این بخش ها حضور فعال داشت.
شایان ذکر است ، جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به صورت ملی و به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو گروه تهرانی و استانی برگزار شد.