:
كمينه:۵.۹۹°
بیشینه:۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
بر اساس نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران:

هايما و وانت تندر ايران خودرو صدرنشينان كيفيت شدند

براساس نتايج منتشر شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، محصول هايماي توليدي در سايت ايران خودروي خراسان در اولين ارزيابي و وانت تندر U90، رده هاي كيفي سه ستاره را از آن خود كردند.
کد خبر: ۷۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
خبراقتصادي -  هايما توانست رده كيفي سه ستاره را در ميان محصولات كلاس قيمتي 50 تا 75 ميليون تومان را به خود اختصاص دهد.



اين گزارش مي افزايد، پروژه توليد خودروي هايما S7 در خردادماه سال گذشته آغاز و در پايان سال نيز به بهره برداري رسيده است. آديت آزمايشي اين محصول از بهمن ماه 94 آغاز و با تعريف و اجراي پروژه هاي بهبود در خردادماه امسال به كسب نتايج مناسب محقق شده است. اين خودرو براي اولين بار در خردادماه امسال وارد فهرست خودروهاي مورد سنجش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران شده است.

محصول تندر وانت U90 نيز در بخش خودروهاي كار و در كلاس خودروهاي كم تر از 50 ميليون تومان توانست رده كيفيت سه ستاره را كسب كند.

اين دو محصول علاوه بر كسب سه ستاره كيفيت،‌ صدرنشين در گروه خودروهاي هم كلاس خود هستند.

لازم به ذكر است، در دو سال گذشته و براساس استراتژي تدوين شده گروه صنعتي ايران خودرو، مقوله كيفيت سرلوحه كليه فرآيندهاي مرتبط با توليد محصول و فعاليت هاي گروه صنعتي ايران خودرو قرار گرفته و برمبناي آن پروژه هاي بهبود متعددي تعريف و به اجرا گذاشته شده است. دست يابي به رده هاي كيفي بالاتر در زنجيره توليد، در دستوركار گروه صنعتي ايران خودرو قرار دارد و برهمين اساس تعريف و اجراي برنامه هاي بهبود همچنان دنبال مي شود.