:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

تصادف کامیون‌ها، جان دو نفر را گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار و حریق دو کامیون در جاده قدیم قم- تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

خبر اقتصادی - سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 13:23 دیروز حادثه برخورد دو خودرو سنگین به سامانه 125 اعلام شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در مسیرجنوب به شمال جاده قدیم قم – تهران، 10 کیلومتری حسن آباد اعزام کرد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این محل در خارج از حوزه تحت پوشش آتش نشانی تهران قرار داشت، تصریح کرد: قبل از رسیدن آتش نشانان شهر تهران ، آتش نشانان حسن آباد مشغول عملیات شده بودند و آتش نشانان تهرانی نیز به کمک این افراد رفتند.
ملکی درباره وقوع حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی مشخص شد که درپی این حادثه یک دستگاه کامیون حامل لوازم خانگی با یک کامیون حامل مواد شیمیایی همچون چسب و تینر برخورد کرده و به دنبال آن هر دو کامیون واژگون شده اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه کامیون حامل مواد شیمیایی در پی این حادثه دچار حریق شده بود، گفت: راننده هردو خودرو در کابین کامیون ها محبوس شده و شعله های آتش نیز در حال سرایت به کامیون دیگر بود که عوامل آتش نشانی با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را به طور همزمان انجام داده و مدتی بعد دو راننده را از داخل کابین خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
وی با بیان اینکه گروه دیگر نیز شعله های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کرد، ادامه داد: راننده های هر دو کامیون به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شدند که پس از بررسی علائم حیاتی مشخص شد راننده کامیون حامل لوازم خانگی که یک مرد 35 ساله بود به علت شدت جراحت وارده جان باخته و راننده کامیون حامل مواد شیمیایی نیز به دلیل شدت سوختگی زیاد در محل جان خود را از دست داده است..
سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهر تهران افزود: عوامل آتش نشانی تهران پس از اتمام عملیات و ایمن سازی محل، محل را به عوامل آتش نشانی حسن آیاد تحویل داده و به ایستگاه های خود بازگشتند.
وی درباره علت این حادثه نیز گفت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.