:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

سقوط مرگبار وانت به دره امام زاده داود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار وانت‌بار به دره‌ای در جاده امام‌زاده داود خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

خبر اقتصادی - سیدجلال ملکی درباره این حادثه گفت: در ساعت 19:08 شب گذشته یک مورد حادثه سقوط خوردو به دره به سامانه 125 اطلاع داده شد که بدنبال آن ستاد فرماندهی گروه امداد و نجات ویژه کوهستان را به محل حادثه واقع در ارتفاعات جاده امام زاده داود اعزام کرد.

به گزارش ایسنا، ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی مشخص شد که یک دستگاه خودرو وانت بار با سه سرنشین در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان از جاده منحرف شده و به عمق دره سقوط کرده است.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به صعب‌العبور بودن مسیر اظهار کرد: همین موضوع عملیات آتش نشانان را با سختی‌هایی روبرو کرده و عوامل آتش‌نشانی مجبور شدند تا بخش‌هایی از مسیر را با پای پیاده طی کرده و تجهیزات را نیز با خود حمل کنند.

 وی با بیان اینکه تعدادی از اهالی منطقه تا پیش از رسیدن آتش‌نشانان خود را به محل رسانده و سرنشینان این وانت را از کابین خارج کرده بودند، گفت:‌عوامل آتش‌نشانی نیز این افراد را به سطح جاده انتقال دادن که پس از تحویل آن‌ها به عوامل اورژانس مشخص شد که هر سه سرنشین به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته ملکی سه مرد 35، 47 و 50 ساله از سرنشینان این خودرو بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان در ساعت 23:29 به عملیات خود خاتمه دادند.