:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

تبديل عكس‌هاي ساده به فايل متحرك

گوگل برنامه جالبي را براي كاربران گوشي آيفون طراحي و عرضه كرده كه به آنها امكان مي‌دهد، عكس‌هاي ذخيره شده در سرويس Live Photos را به فايل‌هاي متحركت گيف مبدل كنند.
کد خبر: ۷۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

خبر اقتصادی - به نظر مي‌رسد عرضه اين برنامه يك قدرت نمايي از سوي گوگل در برابر اپل است، زيرا خدمات Live Photos اپل در مقايسه با Google Photos چندان مورد توجه قرار نگرفته و استقبالي از آن به عمل نيامده است.

اين برنامه بعد از تبديل عكس‌ها به فايل Gif نسخه‌يي از آنها را در گالري گوشي ذخيره كرده و يك نسخه پشتيبان را هم به محيط برنامه Google Photos مي‌فرستد. با اين كار به اشتراك‌گذاري عكس‌هاي تهيه شده با گوشي اپل با ديگر سيستم عامل‌ها از جمله آندرويد هم ساده‌تر مي‌شود.

تا پيش از اين كاربران آيفون براي ارسال عكس‌هاي خود به ديگر گوشي‌هاي آندرويدي با مشكلاتي مواجه بوده و بايد از برنامه‌هاي ثالث مانند Lively استفاده مي‌كردند، اما گوگل با ابتكار عمل جديد خود اين كار را ساده‌تر كرده است.

با استفاده از امكانات اين برنامه مي‌توانيد از مسيري كه در حال طي كردن آن هستيد عكس‌هاي متعددي بگيريد و برنامه Motion Stills با تركيب اين عكس‌ها عملا يك فيلم ويديويي در دسترس شما قرار مي‌دهد.

يكي از مزاياي اين برنامه كه ناشي از استفاده از يك الگوريتم هوشمند در آن است، قابليت تثبيت تصاوير و اصلاح فريم‌هاي عكس‌ها و يكدست كردن آنهاست. به عنوان نمونه اگر شما از منظره‌يي خاص عكس‌هاي مختلفي با قاب‌بندي‌هاي مشابه ولي نه دقيقا يكسان گرفته باشيد، برنامه ياد شده با انتخاب يك قاب ثابت و اصلاح ابعاد ديگر عكس‌ها به جاي يك ويديوي لرزان و آماتوري يك تصوير ثابت متحرك حرفه‌يي در معرض ديد شما قرار مي‌دهد.