:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
رونمایی از 4 محصول جدید مدیران خودرو در سال جاری

ایران بزرگ‌ترین بازار ام وی ام در جهان

شرکت مدیران خودرو صد و سی و پنجمین نمایندگی فروش خود را در کرج افتتاح کرد.
کد خبر: ۷۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
1415100365693_image_news_3719.jpg

خبر اقتصادی - شرکت مدیران خودرو که نمایندگی فروش محصولات شرکت چری و ام وی ام را در ایران بر عهده دارد در راستای افزایش شبکه فروش و عرضه محصولات خود در کلان شهر کرج اقدام به افتتاح نمایندگی تعمیرات و فروش در این شهر کرد.

در مراسم افتتاح این نمایندگی بزرگ که مجموعه‌ای از مدیران ارشد این شرکت حضور داشتند، ژانگ، مدیرعامل شرکت خودروسازی ام وی ام با تقدیر از کرمی به عنوان عامل فروش محصولات این شرکت در دومین کلان شهر کشور ابراز امیدواری کرد: در دوران پساتحریم شرایط اقتصادی کشور بهبود یابد.

ژانگ در بخشی از صحبت‌های خود به رفع تحریم‌ها و بازشدن دروازه‌های اقتصادی کشور اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد این موضوع باعث گشایش هرچه بیشتر در بازار خودروی داخل ایران شود.

وی ادامه داد: شرکت چری و ام وی ام برای این دوران برنامه خاصی را طراحی کرده و با توجه به ورود شرکت‌های خودروسازی جهان به بازار مصرف ایران، این شرکت توانایی رقابت را دارد.

مدیرعامل شرکت ام وی ام با بیان این مطلب که کشور چین بزرگ‌ترین بازار مصرف خودرو در جهان است افزود: با این تفاسیر برندهای چینی توانسته‌اند در این رقابت در چین سربلند شده و گوی سبقت را از دیگر رقبای خود بربایند؛ لذا معتقدیم توانایی رقابت خوب و ارتقا بخش را با دیگر برندهای مطرح جهانی را دارا هستیم.

ژانگ ادامه داد: حدود یک ماه پیش از ۱۰۰ نمایندگی شرکت در ایران دعوت کردیم تا در نمایشگاه خودرو پکن شرکت کرده و از نزدیک آخرین محصولات برندهای معتبر جهانی را مشاهده کرده و جایگاه شرکت ام وی ام را نیز ملاحظه کنند.

وی با بیان این مطلب که دو شرکت چری و ام وی ام حدود 10 سال است که با هم همکاری می‌کنند، تصریح کرد: نتیجه این همکاری، کسب سهم قابل توجهی از بازار مصرف روسیه و برزیل است که البته این توانایی در حال گسترش است و با رونمایی از محصولات جدید در حال کسب قله‌های مرتفع‌تر هستیم.

وی با تقدیر از اعتماد به نفس بالای همکاران و سرمایه‌گذاران این شرکت ادامه داد: افتتاح نمایشگاه کرج نشانگر توانایی و اعتماد بالای سرمایه‌گذاران به این برند بین‌المللی است.

مدیر عامل ام وی ام با تشریح وضعیت خوب فروش آخرین مدل این شرکت یعنی تیگو ۵ در ایران افزود: عرضه چهار محصول جدید را در سال جاری در دستور کار داریم و اولین خودرو معرفی شده ازسوی شرکت در سال جاری، خودروی آریزو ۵ است که هم‌زمان با چین، در ایران نیز رونمایی می‌شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه اریزو ۵ را در نمایشگاه شیراز وارد خط فروش شرکت می‌کنند، ادامه داد: مدل‌های دیگری نیز بر اساس نوع بازار مصرف ایران طراحی کرده‌ایم که به تناسب زمانی آن را رونمایی می‌کنیم.

ژانگ تصریح کرد: با راه‌اندازی شرکت خودروسازی ام وی ام در ایران به طور مستقیم 3هزار نفر ایرانی در این شرکت در حال فعالیت هستند و در صدد آن هستیم که گام به گام ایران را به یکی از بزرگ‌ترین مراکز طراحی و تولید خودرو ام وی ام تبدیل کنیم.

مدیرعامل ام وی ام ادامه داد: بنا به نیاز مشتری در حال ایجاد شرایط ویژه در امر تحقیق و توسعه هستیم و برای مثال تغیبرات ویژه‌ای را روی خودروی پرفروش 135 بر اساس نیاز مشتریان ایران اعمال کردیم که می‌توان قاطعانه گفت در هیچ شرکت دیگر خودروسازی مسبوق به سابقه نیست.

در ادامه امیری به عنوان مسئول بازاریابی و فروش خودروسازی ام وی ام در ایران با ابراز خرسندی از بازگشایی صد و سی و پنجمین نمایندگی این شرکت در شهر کرج گفت: با توجه به ارز آوری بالا و ایجاد اشتغال توسط این خودرو ساز خصوصی امیدواریم وزارت صنایع و دولت نیز حمایت‌های خوبی را از این بخش در حال توسعه در دستور کار قرار دهند.

امیری با بیان این مطلب که در حال حاضر ۳۰ درصد ساخت محصولات را بومی‌سازی کرده‌ایم افزود: در تلاش هستیم که این توانایی را ارتقا دهیم تا بتوانیم سهم قابل توجهی از بازار و توسعه تکنولوژی را از آن خود کنیم.

وی با تشریح وضعیت فروش محصولات مدیران خودرو در ایران ادامه داد: یکی از مزیت‌های شرکت مدیران خودرو تنوع محصول است به صورتی که هر شهروند با هر سطح درآمد می‌تواند محصول دلخواه خود را از سبد محصولات ام وی ام برگزیند و این مایه مباهات کارکنان و مدیران ارشد شرکت است.

وی با تاکید بر اینکه ایران بزرگ‌ترین بازار فروش محصولات ام وی ام در سرتاسر دنیاست گفت: خوشبختانه و با اقبال خوب مشتریان در کشور، ایران در صدر فروش و تولید محصولات ام وی ام قرار دارد.