:
كمينه:۲۰.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کوهپایه‌زاده خبر داد:

تعیین شعبه دیوان عالی برای رسیدگی به پرونده «بابک زنجانی»

وکیل‌مدافع بابک زنجانی از تعیین شعبه دیوان عالی کشور جهت رسیدگی به پرونده موکلش خبر داد.
کد خبر: ۷۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
1446360558213_HEMMAT KHAHI-16.jpg

خبر اقتصادی - رسول کوهپایه‌زاده گفت: پس از مراجعات متعدد به دیوان عالی کشور اعلام شد که پرونده جهت رسیدگی تعیین شعبه شده و قضات در حال رسیدگی هستند، ولی شعبه محرمانه است و کسی از آن مطلع نیست و نمی توانیم آن را اعلام کنیم تا قضات فارغ از حواشی و جو سنگین رسانه‌ای و سیاسی در آرامش به کار قضایی خود بپردازند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ما ضمن اعتقاد به دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین ملجاء عدل و داد و ذخیره ارزشمند از قضات شریف، شجاع، مستقل، دانشمند و عادل، امیدواریم این محرمانه بودن برای شکات و مدعی العموم هم صادق باشد و اصل برابری و تناظر رعایت شود.

کوهپایه‌زاده اظهار امیدواری کرد که با توجه به لایحه فرجام خواهی، اعتراضات و ایرادات جدی و اساسی که به دادنامه بدوی وارد است و در نظر گرفتن صراحت قوانین و مقررات موضوعه و اصول دادرسی عادلانه کیفری، دیوان عالی کشور همچون گذشته و با حفظ استقلال کامل و تاکید بر اجرای قانون، رای عادلانه ای صادر کند و همانطور که نباید حتی از بیت المال تضییع شود حقوق شرعی و قانونی موکل نیز ملحوظ نظر قضایی قرار گیرد و از نقض قوانین و مقررات جلوگیری شود.

بر اساس این گزارش، رسول کوهپایه‌زاده اول خردادماه از ارسال پرونده موکل خود برای فرجام‌خواهی به دیوان عالی کشور خبر داده بود.